دانش‌آموزان زرندی از دانشگاه آزاد اسلامی زرند بازدید کردند

دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های دولتی زرند به همراه معلمان خود از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف آن دیدن کردند.

دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های دولتی زرند به همراه معلمان خود از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف آن دیدن کردند.

 

Azad-zarand_

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: در راستای معرفی امکانات و دستاوردهای واحد دانشگاه آزاد اسلامی به‌طور عام و خدماتی که این مرکز آموزش‌عالی ارائه کرده است و بازدیدهای حضوری جامعه هدف دانشگاه، دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان از این دانشگاه دیدن کردند.

 

مسعود لشکری افزود: دانش آموزان در این بازدید که ۲ ساعت به طول انجامید از امکانات و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه اعم از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و زمین‌های ورزشی و تفریحی بازدید کردند که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی با حوزه‌های مختلف دانشگاه، بازدید کنندگان از توضیحات کارشناسان در هر قسمت بصورت جزئی‌تر آشنا شده و به این ترتیب نحوه ادامه تحصیل، انتخاب رشته و امکانات فراوان این واحد دانشگاهی نیز به آنان معرفی شد.

 

مدیر گروه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند نیز با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی چنین بازدیدهایی، گفت: هدف از برگزاری اینگونه تورها آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با امکانات ناشناخته دانشگاه است که با توضیح کارشناسان هر قسمت دانش‌آموزان با تامل بیشتری بر تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی فکر خواهند کرد.

 

دکتر عبدالرضا جعفری‌صدر افزود: معمولا ساعات زیادی از عمر ما در محیط‌های آموزشی صرف می‌شود، این محیط آموزشی در دوران کودکی و نوجوانی مدرسه و در دوران جوانی دانشگاه است؛ اما نکته قابل توجه این است که شرایط مختلف ایجاب می‌کند هرکدام از مقاطع تحصیلی ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: متفاوت بودن مخاطبان هریک از این مقاطع، ویژگی‌های خاصی را برای مقطع مورد نظر می‌طلبد، همانطور که مقطع راهنمایی متفاوت با دبستان، دبیرستان متفاوت با راهنمایی و دانشگاه نیز فضایی بسیار متفاوت با همه مقاطع پشت سر گذاشته شده دارد.

 

مدیر گروه تحصیلات تکمیلی واحد زرند خاطرنشان کرد: ورود به محیط دانشگاه به نوعی ورود به عرصه اجتماع است و شاید بتوان به جرأت دانشگاه را اولین محلی دانست که یک فرد تعامل بسیاری با دنیای پیرامون خود برقرار می‌کند و در واقع محیطی است که شخصیت اجتماعی فرد در آن شکل می‌گیرد و به ثبات می رسد.

 

جعفری‌صدر تاکید کرد: بازدید دانش‌آموزان از دانشگاه‌ها و بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی که یک ظرفیت بی‌نظیر در مناطق مختلف کشور است، می‌تواند به روند آشنایی بیشتر جوانان مشتاق به تحصیل کمک کرده و نزدیکی محل تحصیل با محل زندگی فرصتی است که دانشگاه آزاد اسلامی برای همه شهروندان ایرانی فراهم آورده است که باید قدردان آن باشیم.

 

انتهای پیام/ لشکری