فریاد مرگ بر آل سعود دراین جلسه طنین انداز شد

“محمد رضا مهدلو” فرماندار کوهبنان ضمن تسلیت شهادت عالم ربانی شیخ نمر ازفضلا و علمای برجسته شیعیان عربستان جنایات صورت گرفته توسط رژیم آل سعود را محکوم نمود و افزود: به فرموده ی حضرت امام (ره) و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در حال صادر شدن به بسیاری از کشورهای جهان است.

جلسه کمیته برنامه ریزی کوهبنان با حضور فرماندارو معاونین ،رئیس دفتر امام جمعه ،جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در محل تالار اجتماعات فرمانداری برگزار گردید بنا به توصیه فرماندار فریاد مرگ بر آل سعود در این جلسه طنین انداز گردید.

 

neshast-kouhbanan


به گزارش خبرنگار صدای زرند از کوهبنان، “محمد رضا مهدلو” فرماندار کوهبنان ضمن تسلیت شهادت عالم ربانی شیخ نمر ازفضلا و علمای برجسته شیعیان عربستان جنایات صورت گرفته توسط رژیم آل سعود را محکوم نمود و افزود: به فرموده ی حضرت امام (ره) و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در حال صادر شدن به بسیاری از کشورهای جهان است.

 

وی ادامه داد: دشمنان که از این امر احساس خطر و ترس فراوان دارند درصدد مبارزه با علمای شیعیه برآمدند که از ان جمله در عربستان و نیجریه این خباثت ها را شاهد بودیم لذا در نهایت کینه و دشمنی عالم برجسته شیعیان عربستان را به شهادت رساندند تا فریاد اسلام خواهی و استکبار ستیزی مردم را خاموش نمایند.

 

فرماندار کوهبنان تاکید نمود: دشمنان با این افکار واهی خویش در صدد هستند که مانع گسترش اسلام و صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان باشند اما زهی خیال باطل با شهادت شیخ نمر صدها نفر مبارزه و رزمنده دلاور جای او را خواهند گرفت تا راه شهیدان را با صلابت و قدرت ادامه دهند.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر بحث انتخابات در داخل و خارج بعنوان بحث روز مطرح هست در حالی که ثبت نام کاندیداها انجام شده و بزودی توسط هیئت های اجرایی و نظارت افراد تاکید صلاحیت شده معرفی خواهند شد تا زمینه برای برگزاری تبلیغات و انتخابات با شکوه و گسترده فراهم گردد.

 

مهدلو ادامه داد: مدیران اجرایی کشور بایستی بعنوان مجریان انتخابات جایگاه خویش را بشناسند از حضور در جلسات خانگی و خصوصی انتخاباتی پرهیز نمایند و ازجایگاه خویش و امکانات اداری به نفع یا علیه کاندیدی استفاده ننمایند در غیر این صورت بایستی جوابگوی قانون باشند.

 

وی ابراز داشت: در حالی که اکثر نیروهای اجرایی از مردم هستند و بحث نظارت و بارزسی بر امر اجرای انتخابات وجود دارد هرگزنمی تواند تقلبی در انتخابات صورت گیرد اما بحث و دغدغه ما تخلف است که ممکن است این تخلف از طرف کاندیداها ،طرفداران و… صورت پذیرد که به عنوان جرم انتخاباتی بدون هیچ گونه اغماضی با جدیت طبق قانون با متخلف یا متخلفین در شهرستان برخورد خواهد شد.

 

فرماندار کوهبنان تصریح نمود: سعی نماییم در جریات انتخابات حفظ حرمت ها مد نظر قرار گیرند از تخریب کاندیداها و طرفداران آنان پرهیز شود و قانون مداری را سرمایه کار خویش قرار دهیم چون انتخابات پیش روی بسیار حساس هست.

 

وی ادامه داد: در انتخابات پیش روی بیش از دو برابر دورهای قبلی کاندیداها ثبت نام نموده اند لذا رقابت در این دوره بسیار تنگاتنگ خواهد بود از طرفی دشمنان و بدخواهان نظام هم در این دوره حرف ها و کارهای کاندیداهای ما را با دقت بیشتری رصد خواهند کرد تا روزنه ای برای نفوذ و تفرقه بین افراد پیدا کنند  که هوشیاری و دقت نظر بیشتر همگان را می طلبد که طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری حرکت نمایند.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین “رضا قاسمی” رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان ضمن محکوم نمودن جریان شهادت رهبر شیعیان عربستان گفت: مولای متقیان حضرت علی (ع) تاکید دارند وقتی کسی صحبت می کند و سخنی را بر زبان جاری می سازد شما به بیانات او توجه کنید اگر حرفش حق بود پذیرا باشید.

 

وی ادامه داد: باید در زندگی فردی و اجتماعی خویش کلام حق را به کار ببریم و نگذاریم که پست و مقام ،ثروت و مکنت و…زمینه تکبر و خود خواهی در وجود ما را رقم بزند و بین ما و کلام حق فاصله بوجود آورد لذا برای پیشرفت باید نقاط ضعف را برطرف کنیم که برای اجرایی شدن این مهم باید همواره پذیرای حرف حق باشیم.

 

رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان تاکید نمود: مردم آزادی خواه و حق طلب جهان چون کلام حق را ازانقلاب اسلامی همچنین  منویات و فرمایشات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب درک کرده اند در صدد مبارزه با حکام ظلم و جور خویش برآمدند و خواستار گرایش به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

 

در پایان جلسه مدیران ادارت و نهادهای دولتی گزارشی از روند پیشرفت پروژه های در دست اقدام وپروژه های آماده و قابل افتتاح دادند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : نامجو کوهبنانی