حضور مردم در تجمع ۹ دی ماه نقشه های دشمن را به باد خواهند داد

علی گلستانی مسئول امورفرهنگی کک سازی زرند گفت: حماسه نهم دیماه وحضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹دی ۸۸ نقطۀ عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت شهید پرور مان به حساب می آید.

حجت الاسلام گلستانی مسؤول فرهنگی کک و قطران زرند گفت: حضور مردم در تجمع ۹ دی ماه تمام دسایس ،نقشه ها و هزینه های میلیاردی دشمن را به باد خواهند داد.

 

Golestani


به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، علی گلستانی مسئول امور فرهنگی در جمع نمازگزاران و کارکنان مجتمع ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) وهمچنین گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: حماسه نهم دیماه وحضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹دی ۸۸ نقطۀ عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت شهید پرور مان به حساب می آید.

 

وی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه بیدار و در صحنۀ ایران اسلامی دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید و قلب نازنین امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای (مد ظله) را شاد ساختند.
روز نهم دی مردم نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گردو غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه را گم نکردند و دست از ولایت و رهبری بر نداشتند.

 

وی در ادامه اشاره ای به فرمایش حضرت علی (ع) داشتند که آن حضرت فرمودند: با بصیرت کسی است که بشنود و بیندیشد، نگاه کند و ببیند ازعبرت ها بهره گیرد آن گاه راه های روشن و درست را بپیماید و بدین ترتیب از افتادن در پرتگاه ها دوری کند.

 

وی در ادامه افزود، مقام معظم رهبری(مد ظله) می فرمایند: نهم دی ۸۸ حاثۀ کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایۀ دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

 

گلستانی گفت: پیرو فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری مردم شهید پرور شهرستان زرند و همچنین تلاش گران عرصۀ صنعت در مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند روز نهم دی امسال هم طبق سنوات گذشته با بصیرت والایشان در تجمع این روز که به یوم الله معروف است شرکت خواهند نمود و تمام دسایس، نقشه ها و هزینه های میلیاردی دشمنان را بر باد خواهند داد و مهر تثبیت دوباره ای با آرمان های امام راحل عظیم الشأن و فرامین  مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر در سایۀ پربرکت ولایت خواهند داشت.

 

انتهای پیام/