رمز پایایی و مانایی دانشگاه آزاد اسلامی محور قرار دادن دانشجو بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرمایه ملی به دانشجو زنده است و رمز پایایی و مانایی این ساختار عظیم علمی، فرهنگی محور قرار دادن دانشجو در همه برنامه‌ریزی‌ها بوده و خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرمایه ملی به دانشجو زنده است و رمز پایایی و مانایی این ساختار عظیم علمی، فرهنگی محور قرار دادن دانشجو در همه برنامه‌ریزی‌ها بوده و خواهد بود.

 

Azad-zarand

 

به گزارش صدای زرند به نقل از آنا، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی در جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با گرامیداشت ۱۶ آذر ماه اظهار داشت: دانشجو قلب تپنده و موتور محرکه جامعه است چرا که تنها دانشجویان هستند که نقش بی بدیلی در ساخت و توسعه هر جامعه ای دارند.

 

ماهانی با توجه به تاثیرگذاری دانشجویان در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: دانشجو میتواند همگام با معرفت افزایی و دین پایی موجب سرافرازی ایران اسلامی باشد و در این راه باید خود را به سلاح استکبار ستیزی مجهز کرده و مشی اعتدال گرایی را در همه امور پیاده کند.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه اظهار کرد: خوشحالیم با همه فراز و فرودها، مشکلات و محدودیت‌هایی که در برهه‌ای از زمان گریبان‌گیرمان شد توانستیم نیاز جامعه علمی کشور را برطرف کنیم و این در حالی بود که متاسفانه گسترش بی رویه آموزش عالی با تاسیس مراکز بدون کیفیت در سال‌های اخیر قدری در توسعه و حرکت رو به رشد این دانشگاه تاثیر گذاشت اما اعتقاد داریم برکت کمک حضرت امام (ره)، حمایت‌های مقام معظم رهبری، اعتماد مردم فهیم ایران زمین، مدیریت خوب و توانمند دکتر میرزاده به همراه تلاش شبانه روزی پرسنل سختکوش و اعضا هیات علمی این بحران را پشت سر خواهد گذاشت و به روزهای روشن باز خواهیم گشت.

 

وی با توجه به وضعیت کنونی واحد زرند، افزود: خوشبختانه با حمایت‌های همه جانبه مسئولان توانستیم دو رشته روانشناسی عمومی و پترولوژی را در مقطع دکتری و ۲ رشته نیز به جمع رشته‌های کارشناسی ارشد افزوده و راه‌اندازی کنیم تا مجموع رشته‌های تحصیلی دانشگاه به ۳۴ رشته تحصیلی برسد.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز با تبریک این روز به دانشجویان و همه طالبان علم و معرفت گفت: اگر همه بخش های جامعه اخلاق را در جامعه ساری و جاری کنند و بسان پیامبر عظیم‌الشان اسلام درشتی نکرده و مهربانی را پیشه کنند اطمینان داشته باشید این جامعه سعادتمند خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با توجه به چگونگی شکل گیری جنبش دانشجویی در ایران اسلامی تصریح کرد: دانشجو دشمن شناس بوده و هست و وابستگی به استکبار و استعمار را نخواهد پذیرفت بنابراین در شرایط کنونی انتظار جامعه از این قشر بالاست و دانشجو نیز باید این انتظار را برآورده کند.

 

ابراهیمی افزود: اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست. خداوند به اهل علم درجات ویژه‌ای می‌دهد اما در کنار علم اگر ایمان نباشد جهل رخنه می‌کند که نمونه اش در تاریخ خوارج بودند و امروز گروه‌های تکفیری که آبروی اسلام را برده اند. البته این گروه‌ها تربیت شده دشمن هستند و به قصد تخریب چهره اسلام هم ساخته و پرداخته شدند.

 

رئیس شورای فرهنگی عمومی زرند با توجه به توصیه های حضرت امام و مقام معظم رهبری به دانشجویان گفت: امام همیشه تاکید داشتند که به دانشگاه توجه شود چرا که دانشگاه سرنوشت مملکت را تعیین می کند و مقام معظم رهبری نیز به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، تبیین ایده اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و به وظیفه دانشجویان در قبال جنگ نرم تذکراتی دادند که باید مورد توجه دانشجویان عزیز قرار گیرد.

 

در پایان این مراسم نیز نمایشگاه فرهنگی من سرباز توام که به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد زرند در محل گالری شهید آوینی برگزار شده بود افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/