نشست کتابخوان کودک و نوجوان در زرند برگزار شد

نخستین نشست کتاب خوان ویژه کودک و نوجوان استان، صبح امروز در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زرند برگزار شد.

نخستین نشست کتاب خوان ویژه کودک و نوجوان استان، صبح امروز در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زرند برگزار شد.

 

neshast-Ketabkhan

 

به گزارش صدای زرند، قاسمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زرند گفت: در این نشست ده نفر از کتابداران، اعضای نوجوان کتابخانه ها و فعالان کتابخوانی به معرفی کتاب پرداختند.

 

در این نشست؛ الهه قائم پناه ، فاطمه ابراهیمی، زینب علیزاده، محمد مهدی صادقی، رضا علیزاده، پوریا مهدوی، فاطمه محمد رضائی، عفت امیری، شهربانو کاظمی و زهرا حسن زاده در مدت زمان کمتر از ۷ دقیقه به معرفی کتاب پرداختند.

 

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نشست اظهار امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه برنامه ها در توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

 

معاون فرماندار زرند با اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: نقش مطالعه نباید در زندگی جوانان نا دیده گرفته شود بلکه می بایست فرهنگ کتاب و کتابخوانی از سنین کودکی در خانواده نهادینه شود.

 

وی در ادامه گفت : فرهنگ پایه و اساس هر کشوری است و یکی از عوامل تأثیر گذار در رشد فرهنگی مقوله کتابخوانی است و در همین راستا مسئولین باید به حوزه کتاب و کتابخوانی نگاه ویژه داشته باشند.

 

وی یاد اور شد :در حال حاضر ۶ هزار نفر از شهروندان در قالب ۷ باب کتابخوانه در این شهرستان فعالیت دارند.

 

در پایان از فعالان حوزه کتاب با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/