دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیش از ۱۰۰ نفر از مردم زرند

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون قضائی،مسئول ارزشیابی قضات و رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمان در ملاقات مردمی شهرستان زرند، با تعدادی از شهروندان برای حل مشکلات قضایی آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان در محل دادگستری شهرستان زرند که از ساعت ۹صبح آغاز و به مدت ۲۴۰ دقیقه ادامه داشت به مشکلات قضایی و حقوقی ۱۰۳ نفر از شهروندان زرندی رسیدگی شد.

 

 یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان


به گزارش صدای زرند، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون قضائی،مسئول ارزشیابی قضات و رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمان در ملاقات مردمی شهرستان زرند، با تعدادی از شهروندان برای حل مشکلات قضایی آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
شایان ذکر است در ملاقات مردمی رئیس کل داد گستری استان کرمان، به در خواست ۱۰۳ نفر از متقاضیان ، به صورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی مقتضی در خصوص رفع مشکلات مردم را به واحدهای ذیربط صادر شد.

 
همچنین در این ملاقات به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار ،رسیدگی مجدد به پرونده رسیدگی شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر گردید.

 
شایان ذکر است این دیدار برای نخستین بار است که بالاترین مقام قضائی استان کرمان در این شهرستان حضور دارد و این نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و از سفر ۷۵ کیلومتری شهروندان زرندی به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/