صدای زرند دوساله شد!

چه زود… اما دو سال گذشت…!

HappyBirthdayچه زود… اما دو سال گذشت…!

                    

صدای زرند: دوسال پیش در نهم مهر ماه سال ۱۳۹۲ “سایت خبری تحلیلی صدای زرند” پای به عرصه ی خطیر دنیای مجازی و رسانه نهاد و در چنین روزی فعالیت خود را رسماً آغاز نمود. وظیفه ای که احساس می گردید با یاری خداوند متعال به فعلیت رسید و با اندک توان خویش این توفیق را یافتیم در فضای فراهم شده به آرمان های خود، که همانا توسعه همه جانبه شهرستان و منطقه است، تاحدودی دست یابیم.

                    

بدون شک توسعه همه جانبه یک منطقه جز با تلاش مستمر و هدفمند آحاد آن جامعه فراهم نمی گردد و در این راستا مدیریت و بروزرسانی یک سایت خبری و انتشار روزانه اخبار منطقه و یادداشت های شهروندان فعالیت طاقت فرسایی است که علیرغم پرداخت هزینه های مختلف، بدون چشمداشت مادی تاکنون به سرانجام رسیده است.

                    

قطعاً استمرار این مهم، جزء با عشق و علاقه وافر امکان پذیر نمی باشد، عشقی که با غلبه بر تمامی محدودیت ها، مشکلات و ناملایمتی های فراوان ما را همچنان به ادامه مسیر امیدوار می کند. از جمله موفقیت های اصلی صدای زرند در سالی که گذشت می توان به برگزاری دومین دوره جشنواره وب نویسی زرند و نیز کسب مجور رسمی از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار بیش از ۴۰۰۰ خبر و نیز ارائه نرم افزار اندروید سایت و انتشار آن از طریق بازار اشاره کرد که تمامی این موفقیت ها ممکن نبود مگر با لطف خدواند رحمان و حمایت تمامی شما دوستان عزیز.

                    

بدون شک موفقیت یک سایت امری اکتسابی است که جز با تلاش صادقانه و عشق به خدمت ایجاد نخواهد شد. ما بر این اعتقادیم که استمرار موفقیت از دستیابی ‌اولیه به آن مشکل تر است و شاید به همین دلیل باشد که هر روز که از فعالیت سایت می گذرد، حفظ حداقل وضعیت موجود و یا آنچه که آن را پس از دو سال تلاش شبانه روزی مستمر و صرف هزاران ساعت کار بدست آورده ایم به مهمترین دغدغه و نگرانی ما تبدیل شده است.

                    

روزانه بیش از سه هزار بازدیدکننده منحصر به فرد و مشاهده بالغ بر صدهزار باری از صفحات سایت خبری تحلیلی صدای زرند در طی یک روز و… شاید سندی باشد بر این موفقیت. سایتی که هم اکنون خود را به عنوان یکی از پربازدیدترین و پرمخاطب ترین سایت های خبری استان کرمان و سطح منطقه مطرح نموده و با توجه به مرور آمار فعالیتش در دو سال اخیر، توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین عموم کاربران به ویژه در شمال استان کرمان کسب نماید.

                    

لازم است از همه ی عزیزانی که در این مدت ما را همراهی، کمک و راهنمایی نموده اند تشکر کنیم و زحمات بی دریغ نویسندگان و همراهی همیشگی کاربران صدای زرند را می ستاییم. تشکر ویژه داریم از زحمات آقایان مسعود عرب ندوی، ابراهیم ایزدی یزدان آبادی، عباس هرارانی پور، برادران جعفری (راتین و نریمان رها)، اکبر ابراهیمی، سجاد منصوری، مرتضی برخورداری دشتخاکی، مسعود لشکری، اصغر نامجو کوهبنانی، محمود جعفری و خانوم ها مریم عبدالسلامی و زهره منتظری. همچنین کمال تشکر را از تمامی روابط عمومی های نهادها و ادارات شهرستان های زرند و کوهبنان به ویژه روابط عمومی دفتر نماینده محترم مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان، روابط عمومی دفتر امام جمعه زرند، روابط عمومی شهرداری زرند، روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند، روابط عمومی فرمانداری زرند، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، روابط عمومی شهرداری کوهبنان، روابط عمومی دانشگاه های آزاد و پیام نور زرند و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند داریم. دست همه ی دوستان و عزیزان را به گرمی‌ می فشاریم و از همه ی بزرگواران در ادامه همچنان انتظار همراهی داریم.

 

در سالی که گذشت بی شک انتشار برخی اخبار از طریق سایت موجب رنجش برخی دوستان شد، که جا دارد ضمن عذرخواهی از این دوستان عرض کنیم که صدای زرند بدون نگاه جناحی به مطالب و اخبار و تنها با هدف اطلاع رسانی اقدام به انتشار اخبار و مقالات می نماید. امیدواریم که با در نظر داشتن این جنبه از فعالیت سایت، از تمامی اخباری که به نوعی موجب رنجش شده است نیز استفاده کافی را برده باشید.

                    

از آنجایی که سایت خبری تحلیلی صدای زرند یک سایت کاملاً مستقل می باشد و وابستگی مالی خاصی به هیچ گروه و یا جناحی را ندارد، شما کاربران محترم در صورت تمایل برای حمایت مالی از این سایت نیز می توانید با استفاده از پرداخت آنلاین سایت از فعالیت های این سایت حمایت کنید.

                    

 Pay

                    

ما بدان منزل والا نتـوانیم رسید       هم‌ مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

                    

                    

با سپاس فراوان و امید به همراهی های بیشتر از طرف تمامی کاربران صدای زرند

دکتر جواد زمانی بابگهری – مدیر مسئول پایگاه خبری صدای زرند

مجید عرب پور – مدیر اجرایی و سردبیر پایگاه خبری صدای زرند

 

انتهای پیام/