پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

حبیب الله خنجری فرماندار زرند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی را به شرح ذیل صادر کردند.

خنجری فرماندار زرند در صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی را به شرح ذیل صادر کردند.

 

 

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

 
این هفته  یادآور حادثه ه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏ تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

 
تاریخ ۸ ساله ای  که پر از عشق، ایثار و مقاومت است.

 
حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند.

 
روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادند و خروش ایثارگران خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را به یاد می آورد که مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز در آوردند.

 
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار زرند

 

انتهای پیام/