کشف نیم تن تریاک در عملیات پلیس کرمان

گروه استان ها – فرمانده انتظامی کرمان از کشف محموله نیم تنی تریاک و دستگیری پنج سوداگر مرگ ، بامداد امروز طی دو عملیات در دو نقطه شرق و غرب استان خبر داد.

فرمانده انتظامی کرمان از کشف محموله نیم تنی تریاک و دستگیری پنج سوداگر مرگ ، بامداد امروز (۲۳ شهریورماه) طی دو عملیات در دو نقطه شرق و غرب استان خبر داد.

 

سرهنگ رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی کرمان

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی کرمان در تشریح این خبر گفت :پلیس استان بامداد امروز در دو عملیات در محور “بافت – سیرجان” و “زاهدان – بم” موفق به کشف نیم تن مواد افیونی شدند.

 
وی افزود: عملیات اول در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان های بافت و ارزوئیه انجام شد و ماموران انتظامی موفق شدند خودروی حامل مواد را در محور “بافت – سیرجان” توقیف کنند.

 
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ، ۲۶۰ کیلو گرم تریاک از جاساز سواری پژو کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

 
وی در ادامه گفت: در عملیات دوم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری یک محموله مواد افیونی از شرق کشور و انتقال آن به یکی از استان های مرکزی اطلاع یافتند.

 
وی افزود: در این راستا ماموران با استقرار چند تیم محسوس و نامحسوس در مسیرهای ورودی و خروجی شهر یک دستگاه تریلر را متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.

 
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:در بازرسی از این تریلر ۲۵۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که بطرز ماهرانه ای در کابین راننده جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

 
سرهنگ بنی اسدی در پایان بیان داشت: استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی ، برای عبور سوداگران مرگ مورد استفاده قرار می گیرد که این مساله هزینه ها و آسیب های اجتماعی وسیعی را به ناحق بر مردم کرمان تحمیل کرده است، با این تفاسیر به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد و با قاطعیت و به شدیدترین حالت ممکن برخورد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/