«هدایت» مهم ترین ویژگی قرآن کریم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در دیدار با مسئول موسسه قرآنی المائده زرند،هدایت را مهم ترین ویژگی قرآن کریم عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در دیدار با مسئول موسسه قرآنی المائده زرند،هدایت را مهم ترین ویژگی قرآن کریم عنوان کرد.

 

soltani66321213_df3546

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در گفتگو با حجت‌الاسلام علی عرب زاده بیان داشت: قرآن کتاب هدایت است، و از بین صفات و خصوصیات قرآن این مهمترین ویژگی آن است.

 

 
حجت‌الاسلام سلطانی افزود: قرآن مجید کتابی است کامل، زیرا مشتمل بر هدف کامل انسانیت می باشد و آنرا به کامل ترین وجه بیان می‌کند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تصریح کرد: این کتاب عظیم الشان، پیروان خود را به صداقت در اعتقاد و عمل دستور می دهد و از مغایرت در بین عمل و اعتقاد به شدت برحذر می دارد. به طوری که اعتقاد عاری از عمل را به هیچ وجه نمی پذیرد.

 
اکبر سلطانی با اشاره به جامعیت قرآن کریم اظهار داشت: جامعیت قرآن مفهومی فراگیر دارد و همه علوم اجتماعی، سیاسی و تجربی را دربر می ‌گیرد. به عبارت دیگر قرآن مجید، جهت دهنده تمامی علوم و معارف خلقت جهان و آفرینش آسمان، زمین، انسان و حیوانات و علوم انسانی و تجربی است.

 
سلطانی در پایان گفت: لذا اسلام و کتاب آسمانی آن قرآن سعادت انسان را در هر دو زندگی خواسته و رهنمودها و دستوراتی که در قالب تکالیف به مردم داده است اخروی محض نبوده، بلکه در ساماندهی و تنظیم روابط و مناسبات دنیوی نیز نقش بسیار موثری دارد.

 

انتهای پیام/