همایش بررسی نقاط قوت و ضعف توافق هسته‌ای با سخنرانی نماینده زرند و کوهبنان

دبیر سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان گفت: همایش نقاط قوت و ضعف مذاکرات هسته ای در کرمان برگزار می گردد.

دبیر سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان گفت: همایش نقاط قوت و ضعف مذاکرات هسته ای در کرمان برگزار می گردد.

 

همایش نقاط قوت و ضعف مذاکرات هسته ای در کرمان

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، ساجد رحمانیان با اشاره به برگزاری این همایش که از سوی سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان، در روز جمعه مورخ ۱۳ شهریورماه در محل خانه شهر کرمان و با سخنرانی دکتر “حسین امیری خامکانی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود افزود: در حالی که همه احزاب با برگزاری همایش ها و میتینگ ها خود را برای انتخابات پایان سال آماده می کنند، اما سازمان جوانان و دانشجویان در استان کرمان تصمیم گرفت با توجه به اینکه هنوز در زمینه برجام و مذاکرات هسته ای برای مردم ابهاماتی وجود دارد، همایشی در این خصوص را برگزار نماید.

 
وی با بیان اینکه این برنامه می تواند به خوبی مردم کرمان را با مجمع نیروهای خط امام (ره) آشنا کند ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این همایش روشنگری و افزایش آگاهی های عمومی نسبت به روند مذاکرات هسته ای، مفاد برجام و نیز چگومگی اجرای آن می باشد و معتقدیم بهترین شخصی که می تواند به دور از بازی های سیاسی، در کمال آرامش و دانش موضوع را برای مردم کرمان تشریح نماید آقای دکتر امیری به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هستند.

 
رحمانیان درادامه با تصریح بر اینکه اغلب سیاست مداران ایرانی در سنین سالخوردگی قرار دارند بنابراین در صدد هستیم که فضایی برای روشنگری و پویایی جوانان فراهم کنیم اضافه کرد: این ارزش گذاری ها موجب بالندگی بیش از پیش نسل جوان و نیز تامین اهداف بلند مدت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 
دبیر سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان در پایان همچنین با اشاره به فعالیت های این سازمان در استان کرمان خاطرنشان کرد: پتانسیل اصلی سازمان، جوانان و دانشجویانی هستند که با دغدغه مندی مصالح کشور و با هدف آگاهی قشر جوان، به دنبال برگزاری کارگاه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند و امیدواریم که بتوانیم با مجموعه فعالیت هایی که انجام می گیرد بزودی خیل عظیم جوانان کرمانی را به سوی سازمان بکشانیم.

 
لازم به ذکر است سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان از اواخر سال گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای دبیرکل این مجمع، آغاز به کار کرد و چندی پیش مجوز فعالیت استانی خود را نیز دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/