ادای احترام خدام حرم رضوی (ع) به شهدای زرند و دیدار با بازاریان (+گزارش تصویری)

خدام حرم رضوی (علیه السلام) صبح امروز در بدو ورود به زرند با حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد ابوالفضل (ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

خدام حرم رضوی علیه السلام در نخستین روز از حضور خود در شهرستان زرند به مناسبت دهه کرامت، با حضور در گلزار شهدای زرند، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

          

به گزارش صدای زرند، خدام حرم رضوی (علیه السلام) صبح امروز در بدو ورود به زرند با حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد ابوالفضل (ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

          

همچنین دومین برنامه حضور کاوروان خدام رضوی (علیه السلام) در زرند، حضور در گلزار شهدای این شهر بود که با استقبال باشکوه و معنوی مردم و حمل پرچم گنبد حرم رضوی (علیه السلام) و توزیع بسته های تبرکی همراه بود و همچنین بعد از آن خدام حرم رضوی (علیه السلام) به سمت بازار زرند رفتند و در دیداری با بازاریان این شهرستان فضای شهر را معنوی و پر از عطر حرم امام رضا (ع) کردند.

           

حبیب الله خنجری فرماندار زرند، در حاشیه این استقبال در گفتگو با خبرنگار صدای زرند ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر اظهار داشت: امیدواریم هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای مسئولین اجرایی شهرستان باشد تا خدمات و دست آوردهای دولت را در این مدت ارائه دهند تا مردم از خدمات و همچنین مشکلات اعتباری که دولت در ادارات دارد با خبر شوند.

          

خنجری همچنین با تبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) افزود: ما تقارن این میلاد با سعادت و ورود خدام امام رضا (علیه السلام) به شهرستان زرند با شروع هفته دولت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این تقارن خیریت و برکتی برای شهرستان زرند داشته باشد.

          

فرماندار زرند گفت: امروز در اولین روز هفته دولت ورود کاروان خدام امام رضا (علیه السلام) را به شهرستان زرند خواهیم داشت که امیدواریم با حضور این عزیزان در شهرستان زرند مردمی که شاید توان کافی برای حضور در حرم امام رضا (علیه السلام) را ندارند از معنویاتی که امروز خدام حرم رضوی (علیه السلام) به دلیل حضورشان در حرم امام دارند، استفاده کنند و حظ معنوی کافی را از این حضور کسب کنند.

          

وی گفت: برنامه هایی متنوی با حضور خدام حرم رضوی (علیه السلام) در شهرستان زرند در نظر گرفته شده است که امیدواریم حضور این خادمین عزیز  کمی بر درد تمامی افرادی که به نوعی با مشکلات دست به گریبان هستند تسکین باشد.

          

لازم به توضیح است که برگزاری جشن زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (علیه السلام)، عیادت از بیماران و دیدار با خانواده معزز شهدا و ملاقات زندانیان و… از دیگر برنامه هایی است که از امروز و فردا با حضور خدام حرم رضوی علیه السلام در زرند برگزار خواهد شد. همچنین خادم حرم رضوی (علیه السلام) امروز عصر حضور در جمع مردم منطقه ریحان شهر را نیز در برنامه خود دارند.

          

          
Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (1) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (2) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (3) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (4) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (5) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (6) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (7) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (8) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (9) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (10) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (11) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (13) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (14) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (15) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (16) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (17) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (18) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (19) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (20) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (21) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (22) Khodam-Emam-Reza-Zarand_ (23)

 

 

انتهای پیام/