ایثار و شهادت عالی ترین مفهوم الهی است

حجت‌الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جلسه برنامه ریزی استقبال از شهدای خط شکن کربلای ۴ ایثار و شهادت را عالی ترین مفهوم الهی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جلسه برنامه ریزی استقبال از شهدای خط شکن کربلای ۴ ایثار و شهادت را عالی ترین مفهوم الهی عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند بیان داشت: شهدا کسانی بودند با اعتماد به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با تاسی از حادثه کربلا در راه دفاع از ارزشها به جهاد پرداختند.

 
حجت‌الاسلام سلطانی افزود: ایثار و شهادت در شمار عالی ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی ترین ارزشهایی است که می تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند و والاترین برکات را به آن ببخشد.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند خاطرنشان کرد: پیام و آرمان شهدا به دلیل عظمت مرتبه ای که شهدا بدان دست یافته اند عالی ترین پیامها و از جنس پیام انبیاء الهی است.

 
شهدا، فرزندگان و برگزیدگان نسل خود بوده اند و اصلی ترین پیام آنها برای نسل امروز پیموندن طریق الله، عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.

 
اکبر سلطانی در پایان تصریح کرد: در شرایط کنونی که با مسائلی نظیر تغییر نسل ها، نیاز روز افزون نسل جوان به ارزشهای متعالی اسلامی در جهت پیمودن مسیر پیشرفت همه جانبه و تحقق تمدن عظیم اسلامی، تهاجم فرهنگی دشمنان و تلاش مذبوحانه ایادی داخلی آنان در جهت جدائی آینده سازان کشور از ارزشهای والای انقلاب اسلامی مواجهیم، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به‌عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای است که بر عهده همه دلسوزان نظام می باشد.

 

انتهای پیام/