آیا راهی برای رهایی مردم از چنگال تعاونی های مسکن مهر وجود دارد؟!!

می گویند ما باید یک نرم افزار اجرا کنیم تا مشخص شود هر کدامتان چقدر دیگر باید دیر کرد بپردازید!!! این دیگر چه صیغه ایست آقایان!!! لطفا یک مورد دیگر در کشور پیدا کنید که چنین کاری کرده باشند!!!

DarkhastMardomi

در سال ۱۳۸۶ با رویای خانه دار شدن با مبلغ ناچیز در تعاونی مسکن مهر *** ثبت نام کردیم و قرار شده بود با یک میلیون تومان آورده و پانزده میلیون تومان وام صاحب سقفی شویم.

                      

اما مدام پول خواستند و از پیشرفت کار خبری نبود… پیکان قراضه ای داشتیم فروختیم و پولش را به تعاونی مسکن مهر *** دادیم، موتور سیکلتی خریدیم اما یک سال بعد آن را نیز فروختیم این روند ادامه داشت تا طلاها و سکه های عروسی و… همه و همه را فروختیم و چشم باز کردیم ۲۸ میلیون تومان پول بی زبان داده بودیم و هنوز از سقف خبری نبود…

                      

بالاخره چند ماه پیش گفتند یک چک سفید امضا به تعاونی بدهید تا باز هم اگر پول خواستیم بیاورید و بدهید، از روی اجبار چک سفیدی دادیم و خانه ای (با هزار عیب فنی و نقص و… تحویل گرفتیم و کلی هزینه کردیم تا قابل سکونت شد).

                      

اما حالا می گویند ما باید یک نرم افزار اجرا کنیم تا مشخص شود هر کدامتان چقدر دیگر باید دیر کرد بپردازید!!!

                      

این دیگر چه صیغه ایست آقایان!!! لطفا یک مورد دیگر در کشور پیدا کنید که چنین کاری کرده باشند!!!

                      

اگر قرار است کسی جریمه دیرکرد بپردازد آن ما نیستیم!!! و کسانی هستند که با بی مدیریتی موجبات این سواستفاده از قشر فقیر و کم درآمد و کارگران زحمتکش شده اند.

                      

می خواهم بدانم این یک ماه یا دو ماه تاخیر در پرداخت ما تاثیرگذار تر بوده یا بی مدیریتی حضرات؟؟!

                      

ما اگر چیزی برای فروختن داشتیم که می فروختیم و بازهم میدادیم!!! مسئولین محترم لطفا رسیدگی کنید و چک های بی زبان ما را از این تعاونی بگیرید و این قصه را یکجا تمام کنید.

                      

یکی از اعضای درمانده تعاونی مسکن مهر *** زرند

                      

                      

انتهای پیام/