جذب بیش از ۴۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم در کارخانه فولاد زرند ایرانیان / کاهش بیکاری در زرند تا ۲ سال دیگر

جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور مهندس علی پالیزدار قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، مدیران کارخانجات کک سازی و فولاد زرند ایرانیان، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

مهندس پالیزدار قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در جلسه شورای اداری زرند گفت: تا دو سال آینده با راه اندازی کلیه کارخانجات شهر زرند شاهد کاهش بیکاری در زرند خواهیم بود.

 

 

Shora-Edari-Zarand_011

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، سومین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس علی پالیزدار قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، مدیران کارخانجات کک سازی و فولاد زرند ایرانیان، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه حبیب الله خنجری فرماندار زرند از رشد و پیشرفت صنعتی در شهرستان زرند گفت و افزود: همه مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی باید سعی و تلاش خود را در جهت ساخت شهری آباد به کار گیرند.

 
وی تصریح کرد: متأسفانه بحث آلایندگی و بوی آزار دهنده که در سطح شهر وجود دارد همه فکرها را به سوی کارخانجات کک و قطران سوق داده است.

 
خنجری افزود: همه مسئولین و مدیران کارخانجات بر این عقیده هستند که به خطر انداختن سلامت جامعه و مردم حق الناس می باشد.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند از دغدغه مسئولین در جهت کاهش آلایندگی ها خبر داد و گفت: همه مسئولین عالی رتبه شهرستان و استان خواستار پیشرفت بیشتر صنعت زرند و کاهش آلودگی در این شهرستان می باشند.

 
وی ضمن خیر مقدم به مهندس پالیزدار قائم مقام مدیر عامل شرکت میدکو و مهندس اشرافی مدیر کارخانه کک و قطران زرند ایرانیان گفت: در تمام دنیا صنایع با آلودگی همراه است و ما سعی داریم این آلایندگی ها را کاهش دهیم ولی نمی توانیم به صفر برسانیم.

 

 

خنجری به بحران کم آبی زرند نیز اشاره کرد و افزود: مخازن آب شهرستان زرند با رکود شدید آب مواجه شده اند و مطمئناً در روزهای اینده این شهرستان با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

 
فرماندار زرند از شهروندان زرندی نیز خواست تا با مصرف بهینه در جهت پشت سر گذاشتن این بحران یاری رسان همه ادارات و نهادهای دولتی باشند.

 

 

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای ادارات و دستگاه های اجرایی در هفته دولت خبر داد و گفت: سعی داریم با راه اندازی این نمایشگاه شهروندان را با دستاوردها و فعالیت های ادارات بیشتر آشنا نمائیم.

 

 

مهندس پالیزدار قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) نیز در این جلسه از جهش صنعتی در شهر زرند خبر داد و گفت: اتفاقاتی که در زرند در حال انجام می باشد یک استثناء و یک اتفاق بسیار بزرگ در کشور می باشد.

 
وی از سرمایه گذاری میلیون ها یورو در زرند خبر داد و افزود: تا دو سال آینده کلیه کارخانجات شهر زرند به بهره برداری کامل خواهند رسید.

 

 

مهندس پالیزدار در ادامه به جذب ۹۹/۵ درصدی نیروهای بومی در کارخانجات صنعتی زرند خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانجات شاهد کاهش بیکاری در زرند خواهیم بود.

 

قائم مقام شرکت میدکو با اعلام اینکه در زرند سه برابر ذوب آهن اصفهان سرمایه گذاری شده است، گفت: ما در ساخت مجموعه های صنعتی رکوردهای جهانی را زده ایم و خوشحالیم که بگوئیم ایران صاحب دانش و صاحب امتیازات برتر در صنایع در جهان شده است.

 

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) از جذب بیش از ۴۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم در کارخانه عظیم فولاد زرند ایرانیان خبر داد و افزود: با به ثمر نشستن این کارخانه نه تنها اشتغال جوانان جویای کار زرندی بلکه اشتغال نیروهای بیکار در استان نیز حل خواهد شد.

 
وی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا با بازگو کردن مشکلات کارخانجات به مدیران این مراکز، آنها را در ساخت مجموعه ای بدون عیب یاری نمایند.

 
پالیزدار در پایان افزود: ماسعی داریم مشکلات خود را حتی در حد یک اپیلاسیون برطرف نمائیم و در این راستا کمک همه شهروندان و مسئولان را می طلبیم.

 
گفتنی است، در پایان این مراسم از مهندس محمدی رئیس سابق اداره منابع طبیعی و امیری معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری که به نشان بازنشستگی نائل شده بود، تقدیر شد.

 

انتهای پیام/