در تاریخ، انقلاب اسلامی بود که سرشار از نور و حیات است

بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت این روز بزرگ سربلندی و سرافرازی همه ملت ایران، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شفای عاجل همه جانبازان را از درگاه لایزالش مسألت می نمایم.

Dr.Amiriبه گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان، دکتر حسین امیری به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز طی پیامی این روز را گرامی داشت.

 

متن این پیام در ادامه آورده شده است:

 

کسی چه می دانست در آغازین روزهای حرکت کاروان نور، فردی از تبار بوسفیانیان برای تحکیم حکومتی که یکسره بر مکر و ظلم استوار است، به یاری اربابان خود به این سرزمین هجوم می آورد.

 

اگر چه بوسفیانیان از سرزمین وجدان و ایمان دور افتاده بودند، و از قرن ها پیش عُقبای خود را در مسلخ دنیای درون ذبح کرده بودند، با این همه از میان آنان فردی در پس دوران برخاست تا روی تاریخ را سیاه کند و روی معاویه، ابوسفیان ها و یزیدیان را سپید.

 

اما پس از این ورود هنوز بودند مردانی چون جابر انصاری، چون حمزه و… در سرزمین های غرب و جنوب ایران تاریخ ساز شدند تا برای همیشه مرهمی باشند بر زخم و بدن های مجروح سرزمین نینوا.

 

اینک قرن هاست که قابیل زمانه در کوچه پس کوچه های سرد و ساکت این دوران سرگردان است و فرزندان روح الله، عباس وار در پی مولا و رهبر خویش خنجر از نِیام برآوردند تا همه گستاخی ها و روسیاهی های تاریخ و آن هم ظلم و جور وارده بر بهترین بندگان خدا را پاره کرده تا نور بر چهره سیاه بشریت، راهی پیدا کند.

 

جانبازان یادگاران دوران طلایی طلوع بشریت در این دنیای وانفسا هستند که با اقتدا به مولای خود، دستانش را پلی ساخت به آسمان و چشمانش را در کاسه آبی پشت سر همه خوبی ها پاشید.

 

زادروز ولادت سپه سالار کاروان عشق و دلدادگی بنام جانبازان نام گرفت تا نامشان همیشه بر تارک این سرزمین که نه، کره خاکی بدرخشد و نورافشانی کند.

 

بر خود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت این روز بزرگ سربلندی و سرافرازی همه ملت ایران، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شفای عاجل همه جانبازان را از درگاه لایزالش مسألت می نمایم.

 

 

دکتر حسین امیری

نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان

در مجلس شورای اسلامی