بازدید اعضای شورای اسلامی شهرستان زرند از مجتمع کک سازی وپالایش قطران

در این طرح اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد با تشکیل تیم های چهل نفره از معادن و کارخانجات صنعتی زرند در قالب تور یک روزه بازدید خواهند کرد.

همزمان با نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس شوراهای اسلامی طرح بازدید اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد از کارخانجات و پروژه های صنعتی و معدنی شهرستان زرند کلید خورد.

 

kok-Zarand-94_ (5)


به گزارش صدای زرند،  در این طرح اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش مرکزی و یزدان آباد با تشکیل تیم های چهل نفره از معادن و کارخانجات صنعتی زرند در قالب تور یک روزه بازدید خواهند کرد.

 

 

به همین مناسبت اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به اتفاق فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند بازدید نمودند.

 

 

kok-Zarand-94_ (2)

 

 

در ابتدا حسین متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت نیروها و میزان سرمایه گذاری در این مجتمع، افزود: مادر صدد این هستیم با فرهنگ سازی بتوانیم حواشی بحث آلایندگی در کارخانجات کک سازی را جمع کنیم و اگر آلایندگی باشد اول متوجه خود پرسنل دوم خانواده پرسنل و سوم همشهریان عزیز خواهد بود.

 

 

وی گفت: ما در طی چند ماهه اخیر واحد گوگرد زدائی را راه اندازی کردیم و تولید گوگرد را از ۴ تن به ۴۰ تن افزایش دادیم که با این کار بحث مالی مطرح نبوده بیشتر بنا بر کاهش بوی نامطبوع بوده که قطعا همشهریان عزیز متوجه کاهش زیاد بوی نامطبوع شده اند.

 

 

سپس حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیران معادن و کارخانجات صنعتی و معدنی تلاش های دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در به ثمر رسیدن این پروژه های عظیم ملی را ستود و گفت: زرند امروز مرهون و مدیون تلاش های تحسین برانگیز دکتر امیری است و اگر امروز زرند با نام صنعت اجین شده است،  این همه از زحمات بی شائبه و خستگی ناپذیر ایشان می باشد.

 

 

در ادامه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زرند به قطب سرمایه گذاری کشور و استان تبدیل شده است.

 

 

دکتر امیری افزود: یکی از برکات نظام اسلامی تشکیل شورها می باشد که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شوراها می باشند.

 

 

ایشان اظهار داشت واگن سازی زرند پررونق ترین واگن سازی کشور به حساب می آید و ما باید جهت رفع مشکلات مراکز صنعتی یا راهی پیدا کنیم یا راهی بسازیم.

 

 

لازم به ذکر است قبل از این اعضای شوراهای اسلامی شهرهای زرند، یزدانشهر و خانوک به اتفاق فرماندار و نماینده محترم از کارخانجات کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی، واگن سازی پلور سبز، فولاد زرند ایرانیان و کارخانه کک و مواد شیمیایی ۸۰۰ هزار تنی بخش خصوصی بازدید کردند./ روابط عمومی مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

 

kok-Zarand-94_ (4)

kok-Zarand-94_ (1)

kok-Zarand-94_ (3)

 

انتهای پیام/