تنها راه خروج از شرایط بحرانی شهرداری، همدلی و تلاش جهادی کارکنان شهرداری است

در اولین جلسه نشست کارکنان قسمت های اداری، آقای یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند تنها راه خروج از شرایط بحرانی شهرداری را همدلی و تلاش جهادی کارکنان این مجموعه دانست.

رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند در جلسه نشست کارکنان قسمت های اداری گفت: تنها راه خروج از شرایط بحرانی شهرداری، همدلی و تلاش جهادی کارکنان شهرداری است.

 

Shahrdari-Zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، در اولین جلسه نشست کارکنان قسمت های اداری، یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند تنها راه خروج از شرایط بحرانی شهرداری را همدلی و تلاش جهادی کارکنان این مجموعه دانست.

 
رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند در این باره گفت: برای موفقیت و دوام یک مجموعه سازمانی باید روحیه ی رفاقت و همدلی جایگزین بدبینی ها و حسادت ها شود و حال که مدیریت شهرداری برای مدت بسیار کوتاه به این حقیر واگذار گردیده است، هیچ تنگ نظری در کمک به پرسنل شهرداری بویژه کارگران زحمتکش این مجموعه پسندیده نیست.

 
وی با اشاره به اینکه امروز سرپرست شهرداری از جنس خودتان است افزود: بنده را خادم خود بدانید و برای کسانیکه تلاش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند از جان مایه میگذارم و قطعا با نیروهای بیکار و بی انگیزه حتی اگر یک روز هم مسئولیت داشته باشم کنار نخواهم آمد.

 
وی با یادآوری این جمله معروف (کسی که تا دیروز نطفه ای گندیده بود و فردا مرداری متعفن خواهد شد، حق تکبر ندارد) تکریم و احترام نیروهای پیشکسوت و با سابقه شهرداری را از طرف نیروهای جوان و تازه کار ضروری دانست.

 
منتخب شورای شهر در خصوص رفع مشکلات مالی شهرداری گفت: در بحث افزایش درآمدهای شهرداری باید راهکارهای لازم ارائه شود و بدون حمایت و همکاری حوزه معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل محترم امور شهری و شوراها، سازمان بازرسی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نمی توان کاری از پیش برد. وی در پایان با توکل بر خداوند منان ابراز امیدواری نمود تا در این فرصت اندک اما پر فراز و نشیب، بتوانیم بر مشکلات موجود فائق آییم.

 
گفتنی است در این جلسه، کارکنان شهرداری به بیان مشکلات و ارائه برخی راهکارها اشاره نمودند که مقرر شد در جلسات درون بخشی به صورت کارشناسی موارد مطرح تا در نهایت تصمیم گیری شود.

 

Shahrdari-Zarand_02

Shahrdari-Zarand_03

Shahrdari-Zarand_04

 

انتهای پیام/