تیم فوتبال شهدای اسد آبادی زرند حال و روز خوشی ندارد / احتمال کناره گیری این تیم از بازی ها

تیم شهدای اسدآبادی زرند، این روزها حال و روز خوشی ندارد و زمزمه هایی مبنی بر انصراف این تیم از مسابقات در دور برگشت لیگ برتر به گوش میرسد.

در حالی که تا چندی دیگر دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان آغاز می شود، زمزمه هایی از کناره گیری تیم شهدای اسد آبادی زرند از این لیگ به گوش می رسد.

4546AsadAbadi202100001

به گزارش خبرنگار ورزشی صدای زرند، تیم شهدای اسدآبادی زرند به عنوان تنها نماینده شهرستان زرند در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان در پایان دور رفت این مسابقات در رده ۱۲ از بین ۱۴ تیم حاضر در این لیگ قرار گرفت.

این تیم در چند بازی اخیر خود با ناکامی هایی زیادی روبرو بود و علارغمی که می توانست در برخی بازی ها با نتیجه مناسب بازی را به پایان برساند با شکست یا مساوی روبرو شد.

بنابراین می توان گفت این تیم این روزها حال و روز خوشی ندارد و زمزمه هایی مبنی بر انصراف این تیم از مسابقات در دور برگشت لیگ برتر به گوش میرسد.

ضمن تقاضا از تمامی شهروندان عزیز جهت دعا خیر برای پیروزی این عزیزان، می طلبد مسئولین شهرستان نگاهی دلسوزانه به فوتبال شهرستان داشته باشند و در این زمینه چاره ای اندیشیده تا این تیم مشکلات مالی اش حل شود و راه حضور این تنها نماینده شهرستان در مسابقات لیگ برتر استان هموار گردد.

انتهای پیام/