سخنرانی اقای محمدی در نماز جمعه در خصوص طرح ملی همکدی

به گزارش صدای زرند ، احمد محمدی رئیس اداره مخابرات زرند روز جمعه قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در رابطه با طرح ملی همکدسازی با مردم صحبت کرد.

034 

به گزارش صدای زرند ، احمد محمدی رئیس اداره مخابرات زرند روز جمعه قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در رابطه با طرح ملی همکدسازی با مردم صحبت کرد.

وی در رابطه با همکدسازی  و تغییر کد استان کرمان و تغییرات شماره تلفن مشترکین گفت :قبل از اجرای طرح ۲۶/۶/۹۳ با گرفتن شماره ۶۰۶۰ از تغییرات شماره تلفن خود آگاه تا در زمان اجرای طرح با مشکل مواجه نگردید.

وی با بر شمردن خدمات مخابرات و مزایای طرح ملی همکد سازی از عموم مردم خواست تا در اجرای طرح با مخابرات همکاری نمایند و از اختلالات احتمالی که در اجرای طرح بوجود خواهد آمد از مردم عذرخواهی نمود .

از مزایای این طرح این است که :
– با کاهش چشمگیر هزینه ها نرخ مکالمه تلفن ثابت داخل استان از هر نقطه به نقطه دیگر ۳۰ ریال در دقیقه و نرخ مکالمه بین استانها بدون توجه به فاصله ۳۳۰ ریال در دقیقه خواهد بود وشرکت مخابرات استان علیرغم متضرر شدن نسبت به اجرای طرح اقدام می نماید.
مزیت دیگر این طرح سهولت شماره گیری بصورتی که فقط با گرفتن یک شماره تلفن ۸ رقمی و بدون نیاز به کد می توان از هر نقطه استان به هر نقطه دیگر استان تماس حاصل کرد.
شهروندان محترم می توانند از طریق دریافت پیام صوتی از تغییر شماره خود مطلع شوند و یا با برقراری ارتباط با سامانه خدماتی ۶۰۶۰ شماره قدیم همراه با پیش شماره شهرستان مربوطه را وارد و شماره تلفن جدید را دریافت نمایند .

روش دیگر نیز ارتباط با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۶۳۰ می باشد که مشترکین عزیز می توانند شماره تلفن قدیم خود همراه با کد شهرستان مربوط را به این سامانه پیامک کنند و شماره تلفن جدید بصورت پِیامک دریافت نمایند (در مقطع اجرای طرح فعال است)

 

 

انتهای پیام/