عملکرد یکساله اداره مخابرات شهرستان زرند

عملکرد یکساله اداره مخابرات شهرستان زرند.

صدای زرند: به مناسب فرارسیدن هفته دولت طی گزارشی عملکرد یکساله اداره مخابرات شهرستان زرند از طریق این اداره در اختیار سایت قرار گرفته است که در زیر می توانید آن را مطالعه نمایید.

ابتدا، یاد آور می شود هم اکنون اداره مخابرات شهرستان زرند در قالب ۵۰ مرکز مخابرات ، ۶۰ BTS تلفن همراه ، ۴۰ دفتر ICT ( پیشخوان دولت در زرند و توابع ) به ۶۰۰۰۰ مشترک تلفن ثابت، ۱۰۰۰۰۰ مشترک تلفن همراه و ۳۰۰۰۰ مشترک اینترنت پر سرعت ارائه خدمات می نماید بطوریکه کلیه روستاها و شهرهای تابعه تحت پوشش تلفن همراه اول، ایرانسل، رایتل و همراه اول ارزان (WLL) و کابل مسی و اینترنت پرسرعت می باشند . لازم به ذکر است در سایه تلاش همکاران محترم این اداره خصوصاً طی سال گذشته رتبه دوم واگذاری تلفن ثابت و ارائه خدمات در استان کرمان را دارا می باشد.

خرید و نصب تجهیزات ADSL ( شامل ۹۱۳ پورت miniDslam) در ۱۹ مرکز به طوری که کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت اینترنت پر سرعت بهره مند شوند. جهت اتصال روستاهای منطقه جلگه شور:  حسین آباد، واسط، ده ایرج، کریم آباد، اسماعیل اباد، سنگ، داهوئیه، فتح آباد یزدانشهر، سبلوئیه، خیر آباد، جرجافک، چاهکین، جلال آباد، عیسی آباد، ده احمدی سربنان، باب تنگل، شهرک طالقانی، احمد آباد به دولت الکترونیک که انشاءالله به زودی راه اندازی می گردد. با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان .

واگذاری قریب ۴۲۰۰ پورت ADSL اینترنت پر سرعت در کل شهرستان با نصب کارت و سوئیچ های مرتبط و DSLAM با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان .

برگزاری کمپین های فروش پاییزه ، زمستانه ، نوروزی ( بهاره ) ( WLL ،ADSL، همراه اول)

ارائه طرح اجرای فونداسیون، نصب دکل، تجهیزات پاور برای bts های موبایل حمیدیه، کارخانه کک و قطران، سکوکان،  معدن جو و داربیدخون، محمد آباد شعبجره، حصن با هزینه ای بالغ ۸۰۰ میلیون تومان.

ایجاد و کنترل مرکزی و ریموت نمودن مراکز تابعه شهرستان بر روی مرکز تلفن زرند که منجر به بهره وری نیروی انسانی و افزایش کارایی تجهیزات و ملزومات (کابل برگردان مراکز توابع بر روی مرکز تلفن اول زرند) با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان.

توسعه پورت ADSL زرند و توابع به تعداد ۲۶۴۱ پورت طبق جدول ذیل: هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان.

نام مرکز تعداد پورت قدیم تعداد پورت جدید
زرند ۷۶۸ ۲۱۹۲
زرند نو ۹۶ ۳۵۲
بهشت وحدت ۹۶ ۱۶۰
ریحانشهر ۹۶ ۳۵۲
یزدانشهر ۹۶ ۲۲۴
نعیم آباد ۶۴ ۳۸۵
سیریز ۹۶ ۱۶۰
شعبجره ۳۲ ۹۶
دشتخاک ۳۲ ۹۶
  ۱۳۷۶ ۴۰۱۷

اجرای فیبر نوری ادارات و سازمانهای متقاضی از جمله دادگستری، آموزش و پرورش، شرکت زرنت و…

واگذاری ۴۰۰۰ شماره سیم کارت تلفن همراه.

واگذاری ۱۶۵۰ شماره WLL (همراه ارزان)

واگذاری ۱۱۴۸ شماره تلفن ثابت.

نصب کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در کلیه مراکز شهرستان جهت هم کدسازی استانی با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان.

ارائه طرح کابلکشی فیبر نوری محمد آباد شعبجره هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان .

تعویض، توسعه و ارتقاء سوئیچ مراکز خانوک اسلام آباد، باب تنگل، شهرک طالقانی، جلگه شور، چاهکین، حصن آباد و سنگ  با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان.

ارائه یکپارچه خدمات مخابرات برای رفاه حال مشترکین با تغییرات ساختمان و برنامه های کاربردی.

رفع خرابی های تلفن به تعداد ۴۷۰۰ مورد، سیم کشی شهر زرند و توابع به متراژ ۱۰۰ کیلومتر، تعداد ۶۳۰ شماره نوسازی، بازسازی ۷۰ کافو و رفع خرابی ۵۰ مورد تلفن همگانی.

پاسخگویی امور مشترکین همراه اول به تعداد ۶۰۰۰ ارباب رجوع در خصوص  ( پین کد، پوک کد، وصل، هماهنگی با ستاد، وصل بدهی، تقسیط، استعلام های قضایی، آبونمان)

پاسخگویی و ارائه خدمات به تعداد ۱۵۰۰۰ مشترک و ارباب رجوع در خصوص  (دائری، تلفن ثابت، wll، ثبت نام تلفن، تغییر مکان، تغییر نام، فعال نمودن رمز پرینت و تعویض سیم کارت wll).

برگزاری مراسمات زیارت عاشورا، دعای عهد، نماز جماعت در سرتا سر سال.

برگزاری کلاس های آموزشی قرآن، نهج البلاغه، ارتقاء سطح علمی کارکنان با کلاس های فنی.

در پایان از همه کسانیکه در این مدت ما را همراهی نموده اندخصوصاً مردم عزیز شهرستان با صبر و گذشتشان، نماینده پر تلاش و سخت کوش جناب آقای دکتر امیری با هدایت و ییگیری مسایل، فرماندار محترم جناب آقای خنجری، ائمه محترم جمعه و جماعت، بخشداران و شوراهای مختلف، ادارات و نهادهای مرتبط کمال تشکر و سپاس را داریم و از همه کاستی ها و مشکلات فنی و تخصصی، کمبود تجهیزات، بواسطه تحریم ظالمانه و… عذر خواهی می نمائیم.

خدایا چنان کن سر انجام کار            تو خوشنود باشی و ما رستگار

احمد محمدی
رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند