توسعه فرهنگی زیربنای بخش دیگر توسعه در روستاها است

محمدرضا مهدلو بخشدار بخش مرکزی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات از روستای حتکن، سکوکان، داربیدخون و بهاآباد از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.

محمدرضا مهدلو بخشدار بخش مرکزی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات از روستای حتکن، سکوکان، داربیدخون و بهاآباد از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.

Hotken (1)

به گزارش صدای زرند ،در این بازدید بخشدار بخش مرکزی بر نقش شوراهای اسلامی و دهیاری ها در توسعه پایدار روستایی تأکید کرد و گفت: تشکیل شوراهای اسلامی در نواحی روستایی، اقدامی بسیار موثر در فرایند مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش محسوب می شود.

وی افزود: مهم ترین مشکل در برخی از روستاها را کمبود آب و مشکلات آب رسانی عنوان کرد و افزود: با کمک اداره آب و فاضلاب روستایی امید داریم که این مشکلات را رفع کنیم.

محمدرضا مهدلو از دهیاران خواست تا با همکاری با بخشداری و شوراهای اسلامی در جهت رفع مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی تلاش نمایند.

Hotken (2)

بخشدار مرکزی تصریح کرد: دهیاران علاوه بر وظایف عمرانی، دیگر ابعاد توسعه روستا را هم باید دنبال کنند و توسعه فرهنگی را که زیر بنای بخش دیگر توسعه است با جدیت دنبال کنند.

وی افزود: انتظار می رود دهیاران با همت و تلاش مضاعف، تعامل با سایر مسئولین و نیز استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت توسعه بیش از پیش در روستاها گام بردارند.

بخشدار بخش مرکزی از بهشت زهرا، زمین ورزشی و بازگشایی راه ارتباطی درآب در روستای حتکن، ساخت منبع آب و احداث دیوار سنگی در روستای سکوکان، روند ساخت و ساز مسجد داربیدخون و زیرسازی و آسفالت معابر روستای بهاآباد دیدن کرد.

انتهای پیام/