اخلاق در خانه

هیچ وقت کمک دست همسرت در کارهای خانه نباشی، مبادا یک روز ظرف بشوئی و مـــــــــــــــــردانـــــــــــگی ات را فدای این کارها کنی. آنوقت چگونه می خواهی امورات منزل را اداره کنی!

Akhlagh

وقتی از در وارد خانه شدی نعره بلندی بکش تا اهل خانه بفهمند که یک مــــــــــــــرد وارد شده و اوضاع نابسامان خانه منظم گردد!

صدای زرند: هیچ وقت کمک دست همسرت در کارهای خانه نباشی، مبادا یک روز ظرف بشوئی و مـــــــــــــــــردانـــــــــــگی ات را فدای این کارها کنی . آنوقت چگونه می خواهی امورات منزل را اداره کنی !

بعضی وقتها لازم است گذشته از بچه ها روی خانمت هم دست بلند کنی زیرا در یک خانه همه باید در یک مسیر و به سمت یک هدف قدم بردارند وگرنه یک خانواده متلاشی به چه درد می خورد!

شنیدی که وقتی مـــــــــرد از کار به سمت خانه می آید باید مشکلات کاری را پشت درِ خانه بگذارد. تو هم این کار را بکن و با خیال آسوده در خانه مشکلات جدیدی بیافرین که اهل خانه بدانند صبر در مقابل مشکلات چقدر سخت است!

بزرگی می گوید مشکلات را شکلات کنید پس هرچه زن و بچه درباره مشکلات خانه صحبت می کنند فرض کن که یک شکلات می خوری، لبخندی بزن و تمام!

………………..

عباس هرارانی

………………..