سال ۱۴۰۳ مبارک؛

مسافران نوروزی در زرند کجا بنزین بزنند؟ (+لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ جهت خودروهای مسافرین)

خودروهای غیر بومی و مسافران نوروزی در شهرستان زرند می‌توانند جهت سوختگیری به جایگاه نی لی سا روبروی کارخانه فولاد زرند (کیلومتر ۷ جاده زرند – کرمان) مراجعه کنند.

به گزارش صدای زرند، “سیدباقر نورالدینی” مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در این باره گفت: هدف از اجرای طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت خودروهای بنزینی در جایگاه های عرضه سوخت استان کرمان، مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و نیز سهولت در امر سوخت رسانی شهروندان است.

به گفته او، با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت گیری در جایگاه های سطح استان می باشند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز، جایگاه هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم وطنان هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان، لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ جهت خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم را اعلام کرد.

خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم در شهرستان زرند می‌توانند جهت سوختگیری به جایگاه نی لی سا روبروی کارخانه فولاد زرند (کیلومتر ۷ جاده زرند – کرمان) مراجعه کنند.

جهت دریافت موقعیت (لوکیشن) پمپ بنزین نی لی سا زرند در گوگل مپ اینجا کلیک کنید

نمایش موقعیت پمپ بنزین نی لی سا زرند در اپ بلد

لیست جایگاه‌های خارج از طرح کدینگ جهت خودروهای غیر بومی و مسافرین محترم در استان کرمان:

photo 2024 03 21 10 17 04