مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمان:

کسری حقوق دستگاه های اجرایی استان کرمان پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: کسری حقوق همه دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه ای استان تامین و پرداخت شده و سایر اعتبارات هزینه ای نیز در حال تامین است و انشاءالله فردا پرداخت و مشکل رفع خواهد شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، صادق سلطانی نژاد شامگاه، ۲۸ اسفندماه در جریان بازدید استاندار از خزانه کرمان با اشاره به پرداخت اعتبارات دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در اعتبارات هزینه ای تاکنون ۱۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت و تقریبا کسری حقوق همه دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه ای استان تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: سایر اعتبارات هزینه ای نیز در حال تامین است و انشاءالله فردا پرداخت و مشکلات رفع خواهد شد.

سلطانی نژاد با اشاره به اینکه در اعتبارات عمرانی نیز تخصیص و پرداخت نزدیک به ۲۴۰۰ میلیارد تومان انجام شده و منتظر هستیم مابقی تا فردا پرداخت شود، بیان کرد: براساس اصلاح قانون معادن و ردیف حقوق دولتی، آخرین رقم ابلاغی به ما ۳۵۰ میلیارد تومان بوده و تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در ادامه گفت: در سال جاری نسبت به عدد مصوب، ۴۷۰۰ میلیارد تومان افزایش درآمد (مالیاتی و غیرمالیاتی) در استان کرمان داشتیم و منابع حاصل از آن باید در تخصیص هزینه ای به استان برگردد.

وی با اشاره به تلاش های استاندار در مرکز خدمات سرمایه گذاری کرمان بیان کرد: در سال جاری هفت طرح سرمایه گذاری خارجی داشتیم که ۶۴ میلیون دلار عدد مصوب این طرح ها بوده و تاکنون بیش از ۳۱ میلیون دلار جذب شده و کرمان جزء سه استان اول کشور در تصویب و جذب سرمایه خارجی است که نشان دهنده همگن بودن ارکان اقتصادی استان و فضای کسب و کار است.