خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرند

حجت الاسلام شجاعی خطیب نماز جمعه زرند در آئین عبادی، سیاسی جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی در تمام مسائل زندگی ما از اهم زیادی برخوردار است اینکه ما در زندگی خود،در روابط اجتماعی مان ، در مسائل روزمره تقوا پیشه کنیم اما در عرصه سیاست تقوا را رعایت نکنیم این تقوا نمی‌تواند تاثیر گذار در مسیر رستگاری باشد.

به گزارش صدای زرند، وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: به گفته مقام معظم رهبری میدان سیاست میدان لغزنده است ، شاید افراد در خیلی از حوزه های زندگی شان تقوا را به راحتی اعمال می‌کنند اما وقتی که وارد عرصه سیاست می‌شوند آن تسلطی را که باید داشته باشند در مواجهه با این لغزشگاه ها ندارند.

شجاعی خطیب نماز جمعه زرند در ادامه ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: مسئله باور به وجود امام عصر «عج» از موضوعات اعتقادی ما و از مصادیق ایمان به غیب میباشد که کار بسیار دشواری است و نیاز به درک و بصیرت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند گفت: این هفته به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان «عج» نیز می‌شناسیم که جا دارد تقدیر کنیم از این سربازان بی نام و نشان که در عرصه امنیت تلاش می‌کنند، بی شک آرامش و امنیت الان کشور ما مدیون این سربازان گمنام است.

خطیب جمعه زرند تصریح کرد: حرف این روزهای ما مسئله انتخابات می باشد،انتخابات پیش رو در ۱۱ ام اسفند ماه این میدان و آزمونی که در پیش روی ما قرار دارد از سه جهت حائز اهمیت می‌باشد، هم از جهت دینی و مذهبی هم از جهت ملی هم از جهت بین المللی

خطیب نماز جمعه زرند خاطر نشان کرد: از جهت دینی و مذهبی انتخابات یک تکلیف است یک تکلیف دینی و شرعی است به این معناست کسی در انجامش کوتاهی است فردای قیامت در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشد؛ از جهت ملی یکی از ارکان مهم کشور انتخابات است، به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله) یکی از پایه های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است نماد جمهوریت این کشور است نماد مردم سالاری دینی است مسئله انتخابات که اگر کم‌رنگ شود عملا اسلام و نظام اسلامی ما سست خواهد شد.

از بعد بین المللی هم مسئله انتخابات حائز اهمیت است، امروز دشمنان ما رصد می‌کنند و زیر ذربین قراردادند مشارکت مردم و انتخابی که مردم انجام می‌دهند.

تک تک آرائی که ما در صندوق های رای می‌اندازیم ارزشمند است؛هر رأی ما سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی است.

حجت الاسلام شجاعی در خاتمه افزود: مردم ما در ۲۲ بهمن ماه وفاداری خودشان را ثابت کردند و باز هم دشمنانی که دل خوش کرده بودند حضورشان کم رنگ بشود با خیل عظیم مردم مواجه شدند و با حضور در ۱۱ اسفند ماه در رویداد انتخاباتی که در پیش رو قرار دارد، رقم خواهد خورد و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده خواهد شد.