تشریح برنامه های پیش روی مرکز آموزش شهید باهنر کرمان

فرمانده جدید مرکز آموزش شهید باهنر کرمان صبح امروز، در مراسم تودیع و معرفه این مرکز برخی از اهداف این مرکز آموزش را تشریح کرد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “سلیمانی” فرمانده جدید مرکز آموزش شهید باهنر کرمان بصیرت افزایی و ارتقا سطح معنوی کارکنان، خوشایندسازی محیط سربازی، شایسته سالاری و شناسایی نیروهای کار آمد ارتقاء علمی و سطح آموزش مبتنی بر اصل مهارت و آموزش های میدانی را از اهداف پیش رو خواند و گفت: ارتقاء زیر ساخت های ورزشی و زیستی با مشارکت های همگانی و ایجاد فضا و محیطی شاد برای اوقات فراغت سربازان از برنامه های مهم پیش رو خواهد بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: فراهم آوردن محیطی امن توام با آرامش و به دور از هرگونه تنش در فضایی تعاملی با راه اندازی مرکز مشاوره ویژه سربازان به منظور ارائه خدمات روانشناختی مناسب را از برنامه های مرکز آموزش شهید باهنر کرمان خواهد بود.

سرهنگ سلیمانی ضمن تشکر از حضور و حمایت رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان گفت: خدمت به سربازان وطن و جوانان شایسته این سرزمین در زمینه آموزش و نهادینه سازی تاب آوری، مهارت های زندگی، تقویت روحیه دفاعی، توسعه آموزش های نظامی، کارِ گروهی و مسئولیت پذیری افتخاری بزرگی است.

وی افزود: با توکل به ذات لایزال الهی و با فراروی نهادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همه با هم با همگرایی و هم افزایی با وجدان بیدار، مسئولیت پذیری و ولایتمداری با تاسی به مکتب شهدا به ویژه فرمانده قلب ها، فرزند پرافتخار دیار کریمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم در انجام رسالت محوله و برای رشد و بالندگی بیشتر ایران عزیز اسلامی تلاش کنیم.