شهید ضیاءالدینی اهل قضاوت نبود/

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با خانواده شهید ضیاالدینی از شهدای زرندی حادثه تروریستی

مدیرکل و جمعی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با خانواده شهید محمدعلی ضیاءالدینی از شهدای انتظامی حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان دیدار کرد.

به گزارش صدای زرند، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز ۱۷ بهمن ماه در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ محمدعلی ضیاءالدینی اظهار کرد: شهدا، شفیعان ما در روز قیامت هستند.

وی با اشاره به اینکه البته تحمل این داغ برای خانواده سخت است، افزود: امیدواریم توفیق شهادت نصیب همه ما بشود و بتوانیم در زندگی پیرو راه شهدا باشیم.

در این دیدار همسر شهید ضیاءالدینی به بیان خاطراتی از زندگی ۲۲ ساله خود با شهید و مردمداری او پرداخت و گفت: در مدت زندگی با شهید جز زیبایی چیزی ندیدم. شهادت او نیز زیبا بود.

وی بیان کرد: قلب بزرگ، صبور بودن، پرهیز از قضاوت، گلایه نکردن از وضعیت موجود، دقت در کار، اهل مطالعه، تقید به موازین شرعی و اهمیت دادن به خانواده از ویژگی‌های شهید بود.

یادآور می‌شود: سرهنگ‌ شهید محمدعلی ضیاءالدینی(از کارکنان پلیس راهور) در حمله تروریستی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دلیل اصابت ترکش مجروح و در آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری شده بود که با تائید مرگ مغزی او، شامگاه ۲۰ دی ماه عمل برداشت ارگان‌های حیاتی شهید و به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

از شهید محمدعلی ضیاءالدینی سه فرزند به یادگار مانده است.

 

62910750

 

62910754 1

 

آیین تشییع شهید محمدعلی ضیاالدینی در کرمان/ حضور ابدی «آقای پلیس» در جوار فرمانده مقاومت

 

تشییع باشکوه شهید محمدعلی ضیاالدینی در کرمان/ پیکر شهید «ضیاءالدینی» در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت (+تصاویر و فیلم)

 

حاشیه مراسم تشییع شهید محمدرضا ضیاالدینی به روایت عکس

 

جزئیات بیشتر از اهدای زندگی توسط شهید محمدعلی ضیاالدینی از شهدای زرندی حادثه تروریستی کرمان