افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۹ روستای محروم منطقه سربنان شهرستان زرند (+فیلم)

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان : آبرسانی به مناطق محروم با همکاری گروه های جهادی وسایردستگاه‌های متولی در راستای رفع محرومیت از چهره روستاها در اولویت کاری بسیج سازندگی قراردارد.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصرروزچهارشنبه ۴/۱۱/۱۴۰۲ در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای شهرستان زرند ضمن تبریک ولادت مولی الموحدین امام علی(ع) وروز پدر گفت: آبرسانی به مناطق محروم با همکاری گروه های جهادی وسایردستگاه‌های متولی در راستای رفع محرومیت از چهره روستاها در اولویت کارجهادی ما قراردارد و لذا امروز افتخار داشتیم در جمع مردم منطقه سربنان شهرستان زرند و روستای ده میلان چند پروژه آبرسانی در روستاها، ساخت و آسفالت جاده ها را به همت گروه های جهادی، مسئولین و آبفای شهرستان افتتاح کنیم.

وی با اعلام اینکه امروز پروژه آبرسانی به ۱۸ روستا شهرستان زرند را داشتیم، عنوان کرد:در این پروژه آبرسانی، بیش از۳هزار و ۱۸۳ خانوارو قریب به ۱۰هزار و ۵۵۵ نفر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

سردارنظری با اشاره به اینکه آب‌رسانی به روستاهای محروم و دور از دسترس، اجر اخروی دارد تصریح نمود: با اقدام مجاهدانه گروه های جهادی، ۲۳ کیلومتر ایجاد، توسعه و اصلاح شبکه را داشتیم و در این مسیر روستای ده میلان چهار و نیم کیلومتر خط انتقال و شبکه انجام شد..

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه گلزار شهدای ۸ روستا که شهید گمنام داشتند به مسافت ۱۴ کیلومتر آسفالت شد، گفت: این نهضت در همه استان ادامه خواهد داشت و تا انتهای سال بهره‌برداری و افتتاح از این پروژه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پروژه هایمان در سال ۱۴۰۳ نیز در بحث آب شرب، آب کشاورزی و ساخت مسکن در قالب قرارگاه مرد میدان و قرارگاه امام حسن مجتبی باز هم ادامه خواهد داشت در خاتمه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به همراه جمعی از مسئولین با حضور درمنزل مادرشهید علی زمانی وذبیح الله دارگوش با خانواده محترم این شهیدان دیدارنمودند

شایان ذکراست : این طرح با همت جهادگران بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و با همکاری ،فرمانداری، بخشداری مرکزی و اداره آبفا زرند در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی اجرا شد.

photo 2024 01 25 09 53 04