بخشدار مرکزی زیر ذره بین

انتصاب او بعنوان بخشدار مرکزی برای من قابل پیش بینی بود چه آنکه از روحیات مهندس سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان چنین بر می آید که مدیران بخش‌های دولتی از بین جوانان توانمند و متعهد به خدمت و انقلابی انتخاب شوند.

صدای زرند – محمد اسلامی: یکی از این مدیران موفق مصطفی طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند است.

توانمندی طاهری زاده طی مدت کمتر از ۸ ماه برای بسیاری از شوراهای اسلامی روستاها قابل تائید است اما از نگاه رسانه ، او باید عملکردی قابل توجه داشته باشد تا بتوان او را بخشدار موفقی بدانیم.

شاید بازدیدهای مکرر او از روستاها و تلاش برای رفع مشکلات روستائیان امری قابل تقدیر باشد چرا که این امر نشان خواهد داد که او به هیچ عنوان عاشق میز و صندلی ریاست نیست و بخشداری برای او به مثابه ی پُلی برای رسیدن به خادمی مردم است ،اما طاهری زاده در این مدت(علاوه بر با مَردم بودن و در کنار مردم بودن) یک کار بسیار مهم و برجسته نیز انجام داده که کمتر به آن پرداخته شده و رسانه صدای زرند وظیفه می‌داند در جهت تزریق امید و نشاط بین مردم ، توفیقات دستگاه‌های اجرائی را بازتاب دهد تا مردم با اطلاع از کارگزاران دولتِ انقلابی آیه الله سید ابراهیم رئیسی باور کنند که مدیران در دولت او باید در بین مردم باشند و برای لمس مشکلات مردم ،مداوما بین مردم حاضر شود کاری که دکتر رئیسی رئیس جمهور، خود مجری آن می باشد و بالطبع مدیران ردیف های بعدی باید بر تداوم آن حرکت خود را مقید نمایند.

اما طاهری زاده که سابقه بیش از ۱۲سال در سیستم وزارت کشور را در کارنامه دارد علاوه بر این دیدارها، موفق به انجام کاری بزرگ شده است.

۵ روستای بخش مرکزی که پیش از این فاقد دهیاری بودند در همین زمان ،مصوبه ی لازم برای تخصیص اعتبارات دولتی را دریافت کرده تا بصورت کاملا قانونی این روستاها شامل(مهدی آبادشور _سکوکان_ده عباس_سرزه سفلی_داربیدخون) از این پس دارای یک دهیار باشند تا جهت رونق و آبادانی آن امیدوار به آینده باشند.

شاید این عکس نشان دهنده ی باورهای مهندس طاهری زاده برای خدمت صادقانه و بی ریا به مردم باشد.