کمپ ترک اعتیاد بانوان زرند طعمه شعله های حریق شد

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات اطفاء حریق کمپ ترک اعتیاد بانوان شهر زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه حوالی ساعت ۳:۴۵ دقیقه امروز ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ گزارشی مبنی بر حریق در کمپ ترک اعتیاد بانوان به این سازمان اطلاع داده شد گفت:به محض دریافت این گزارش نیروهای این سازمان از ایستگاه شماره یک و دو به محل اعزام شدند و اقدام به مهار آتش نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل، با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق و گاز و با استفاده از چند رشته لوله آبرسانی و استفاده از دستگاه‌های تنفسی در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به مهار آتش نمودند.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در کمپ حدودا ۲۰ نفر بوده که به محض مشاهده شعله های آتش به بیرون از ساختمان هدایت شده بودند گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است

مرتضی بخشی خسارت وارده به این ساختمان را بسیار بالا عنوان و تصریح کرد:حریق در یکی از اتاق های این مرکز که محل نگهداری ملحفه و پتو بوده شروع و به بخش های دیگر سرایت کرده بود .

وی با اعلام اینکه علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد گفت: تنها در خواست ما از شهروندان در هنگام حادثه حفظ خونسردی و تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان در کمترین زمان ممکن می باشد .

شایان ذکر است بعد از حضور مامورین نیروی انتظامی، پرسنل این سازمان در ساعت ۵:۱۳ دقیقه به ایستگاه برگشتند.

انتهای پیام/