تساوی تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه و فولاد زرند

دیدار تیمهای فوتسال شهرداری ساوه و فولاد زرند ایرانیان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش صدای زرند، تیم فوتسال شهرداری ساوه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر عصر دوشنبه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ساوه میزبان تیم فولاد زرند ایرانیان بود.

پیش از این مسابقه، تیم میزبان با ۶ امتیاز در رتبه هشتم و تیم مهمان با یک امتیاز در رتبه ۱۲ جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار داشت.

نیمه اول این مسابقه با وجود حملات هر دو تیم هیچ گلی در برنداشت اما در نیمه دوم امیرحسین غلامی و محمد نصیری برای شهرداری ساوه ۲ گل و پژمان بهادیوند و هاشم شیرعلی برای فولاد زرند ایرانیان هم ۲ گل به ثمر رساندند.

تیم فوتسال شهرداری ساوه عصر امروز در این دیدار خانگی در حالی به تساوی رضایت داد که این تیم جوان در حضور تماشاگرانش نمایش کم نقصی ارائه داد و با نتیجه ۲ برصفر در نیمه دوم از حریفش پیش بود اما غفلت شاگردان سعید کشاورز در دقایقی از بازی کار را به تساوی کشاند و پس از آن هر چه زدند به در بسته خورد تا تیم شهرداری با کسب این تساوی با هفت امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرد.

داوران این دیدار ایمان غلامی، بهشاد پنجه زاده، حمیدرضا طیب طاهری و طاها درخشانفر بود و علی گشانی نیز عهده دار نظارت بر بازی بود.

هم اکنون با حضور تیم‌های سن ایچ و شهرداری، ساوه تنها شهرستان ایران است که ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد که با احتساب آلومینیوم اراک؛ استان مرکزی نیز دارای سه نماینده در این لیگ است.

انتهای پیام/