امام جمعه کوهبنان گفت

سپاه پاسداران در خدمت مقدم خدمت رسانی به مردم

امام جمعه کوهبنان گفت: وظیفه امروز ما حفظ وحدت ملی ، مشارکت دادن به مردم و کمک به آنان است البته در تمام عرصه ها عزیزان بسیج و سپاه پاسداران در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به هفته جهانی مساجد گفت: مساجد به دست مومنینی احداث و تعمیر می شود که اهل اقامه نماز و پرداخت زکات هستند و با حضور کسانی که ایمان به نبی مکرم و اهلبیت دارند مساجد رونق می گیرند و آباد می شوند.

وی تاکیدکرد:۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان قهرمان به ایران اسلامی در سال ۶۹ بود روزی که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: آزادگان اسوه های ایمان و پایداری هستند که سختی های فراوانی در دوران اسارت تحمل کردند و باعث افزایش ایمان و تقوای خود شدند.

وی ابراز داشت: استقامت در مسیر حق ، مقابله با دشمن ، تقویت روحیه استکبار ستیزی از ویژگی های آزدگان است لذا آنان گنجینه های ارزشمند دوران دفاع مقدس و ویترین طلا و نقره برای جامعه ، الگوی معنویت و اخلاق ، و انسان های وارسته ای هستند که در تاریخ ماندگار شدند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: رزمایش نیروهای بسیج و سپاه و حضور دسته جمعی این عزیزان را در مراسم نماز جمعه داریم کسانی که سرباز ولایت و حافظ امنیت هستند.

وی یادآور شد: رشد و بالندگی ، خدمات سپاه پاسداران در عرصه های مردمی ، خدماتی و سازندگی افتخار آفرین و افتخار آمیز است لذا از روز اول تا امروز دشمنی ها علیه این نیروی مقدس به چشم می خورد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: همکاری و تعامل گسترده سپاه و بسیج با نیروهای انتظامی و امنیتی باعث امنیت بالای کشور شده است.

وی ابراز داشت: دشمنان بدنبال ایجاد بحران در کشور ما هستند روزی به بهانه انتخابات ، زن ، بنزین بدنبال مخدوش کردن امنیت کشور هستند در حالی که امنیت بر اقتصاد ، اشتغال و کارهای زیر بنایی، پیشرفت علم ، پژوهش و… اثر گذار است.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دشمن بدنبال مخدوش کردن امنیت و ایجاد اختلال و ناراضی کردن مردم ، شرارت و اغتشاش است لذا وظیفه همگان هست که درک درستی از توطئه های دشمنان داشته باشیم و دائما از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه امروز ما حفظ وحدت ملی ، مشارکت دادن به مردم و کمک به آنان است البته در تمام عرصه ها عزیزان بسیج و سپاه پاسداران در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: کار جهادی و شبانه روزی وظیفه همگان خصوصا مدیران است تا به قله های عزت و اقتدار برسیم ، انتقادات باید بجاو اثر گذار و با ارائه راه حل همراه باشد زیرا مسئولان با شوق ، توانمندی و توکل به خدا در راه خدمت به مردم گام بر می دارند.

وی تصریح نمود: شهادت حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) در پنجم ماه صفر را در پیش داریم که در فراق پدر بزرگوارش در اوج رنج ، سختی و اسارت در خرابه شام به شهادت رسید.

*عکس: yjc

انتهای پیام/