پیام تبریک مهندس ضیاء الدینى شهردار و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند به مناسبت روز خبرنگار

على ضياءالدينی شهردار زرند و حاج عباس ایرانمنش زرند با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون

قلم، نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان ،چرا که از جنس اندیشه و شعور است.

شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول ومتعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد هفدهم مردادماه تداعی کننده یادشهید والا مقام عرصه اطلاع‌رسانی «محمود صارمی» است. بزرگ‌مردی که عروج ملکوتی او بهانه‌ای است برای گرامیداشت روز خبرنگار، این روز یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بردوش کشیده و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند، بدون شک تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا، یادآور پیام‌آور دشت کربلا حضرت زینب کبری (س) است که در برابر یزیدیان ایستاد و شجاعانه از دین و اسلام دفاع کردند.

اینجانبان ضمن تبریک این روز ارزشمند خدمت تمام فعالان این عرصه، آرزوی تداوم توفیق الهی برای گام برداشتن در راه حقیقت و آگاهی را برای تلاش‌گران عرصه سترگ خبر و رسانه از درگاه حضرت معبود خواستاریم. و چشم امید داریم با همراهی، بصیرت، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری زرند به شهروندان فهیم شهرمان باشیم.

على ضیاء الدینی – شهردار زرند

عباس ایرانمنش – رئیس شورای شهر زرند

انتهای پیام/