جانبازان سند زنده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به مناسبت چهارم ماه پرفضیلت شعبان میلاد باسعادت و خجسته دلاور مرد دشت کربلا، اسوه ایمان، شجاعت و فرزند حیدر کرار حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز خنجری فرماندار زرند به همراه کرمی پور امام جمعه با حضور در منزل جانبازان سرافراز شهرستان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به مناسبت چهارم ماه پرفضیلت شعبان میلاد باسعادت و خجسته دلاور مرد دشت کربلا، اسوه ایمان، شجاعت و فرزند حیدر کرار حضرت ابوالفضل  العباس علیه السلام و روز جانباز خنجری فرماندار زرند به همراه کرمی پور امام جمعه با حضور در منزل جانبازان سرافراز شهرستان با آنان دیدار و گفتگو کرد.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، خنجری فرماندار زرند در این دیدار گفت: جانبازان با الگو گرفتن از حضرت عباس(ع) توانستند با رشادت تمام به این مقام والا نائل شوند.

وی تصریح کرد: جانبازان سند زنده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با تأسی از کردار و منش بزرگ جانباز اسلام  ابوالفضل العباس(ع)، فداکاری را در عمل به اثبات رساندند.

در دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس کرمی پور امام جمعه و میرزایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران فرماندار زرند را همراهی کردند.

KhanjariKaramiPour