آسفالت معابر شهری در زرند سرعت می گیرد

رئیس دادگستری زرند گفت: با راه اندازی کارخانه آسفالت در این شهرستان، مطالبه به حق شهروندان در خصوص آسفالت معابر شهری سرعت خواهد گرفت.

به گزارش صدای زرند، ابوالفضل فرحبخش رئیس حوزه قضایی زرند در بازدیدی که به همراه دادستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای شهر و شهردار زرند از کارخانه آسفالت شهرداری داشتند، راه اندازی این کارخانه را در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید قابل قدردانی دانست.

او افزود: شهرداری ها به عنوان نهادی مردمی بایستی همراه توسعه پایدار، کسب رضایت شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهند که برای تحقق این امر دستگاه قضایی حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند با تاکید بر ضرورت گسترش و اصلاح زیرساخت های شهری ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه شهرداری و شورای شهر، راه اندازی کارخانه آسفالت را اقدامی شایسته و ضروری دانست و تصریح کرد: شهرداری ها امروزه با مشکلات عدیده مالی مواجه اند که تنها راه برون رفت از وضعیت موجود، حرکت به سمت فعالیت های مولد و کسب درآمد پایدار مرتبط با وظایف شهرداری هاست.

فرحبخش افزود: با افتتاح کارخانه آسفالت، ضمن اشتغال زایی برای حداقل پنجاه نفر از جوانان شهرستان زرند و افزایش بهره وری از نیرو های شهرداری، با ایجاد درآمد پایدار و نیز کاهش هزینه آسفالت معابر، مطالبه به حق شهروندان در خصوص آسفالت معابر شهری سرعت خواهد گرفت.

نماینده عالی دستگاه قضایی در شهرستان زرند، ورود شهرداری به فعالیت های تولیدی را به فال نیک گرفت و خواستار نهادینه شدن این رویکرد در شهرداری در راستای تحقق شعار سال و خودکفایی در تمامی فعالیت های عمرانی شهرداری شد.

انتهای پیام/