آگهی استخدام نیرو در مقطع افسری دانش آموخته و درجه داری رسته آماد و پشتیبانی

معاونت آماد و پشتیبانی فراجا به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود در رسته آماد و پشتيباني از بین متقاضيان مرد، نیروی جدید استخدام می کند.

به گزارش صدای زرند، معاونت آماد و پشتیبانی فراجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین متقاضیان مرد جهت بکارگیری در مشاغل فنی و مهارتی در مراکز تابعه معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با عضویت پیمانی در مقطع افسری دانش آموخته و درجه داری این رسته استخدام می نماید.

متقاضیان می‌توانند برای مراجعه حضوری، به آدرس ستاد معاونت آماد و پشتیبانی فراجا: تهران – کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص تهران – کرج ( ورودآورد) خیابان ۶۳- معاونت آماد و پشتیبانی- اداره نیروی انسانی مراجعه نمایند.

شرایط استخدامی در مقطع افسری دانش آموخته به شرح زیر ذکر شده است:

-حداقل سن ۱۸ سال، و حداکثر سن با داشتن شرایط خاص ۲۷ سال. حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس (برابر رشته های تحصیلی ذکر شده) با معدل میانگین ۱۴

شرایط استخدامی در مقطع درجه داری:

-حداقل سن ۱۸ سال، و حداکثر سن ۲۳ سال. حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم با معدل میانگین ۱۴ می باشد.

علاقمندانی که دارای مدرک کاردانی فنی بوده، نیز می توانند درخواست خود را ارائه تا ارزیابی های لازم صورت پذیرد

خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و جوانان مومن، متعهد و ولایی در اولویت جذب قرار دارند.

در صورت داشتن شرایط ذیل به سن خدمتی متقاضیان اضافه و در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده و به سن بسیجیان نیز با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲ سال افزوده می گردد.

به سن استخدامی خانواده جانبازان، نخبه ها و استعدادهای برتر، دارندگان مقامات علمی و ورزشی در سطح کشوری و بین المللی و حافظان کل قرآن کریم ۲ سال افزوده می شود.

حداکثر سن داوطلبانی که دارای اولویت بالا باشند ۲۵ سال خواهد بود (متولدین سال ۱۳۷۵ به بعد)

داوطلبانی که از بستگان درجه یک و دو شهدا (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) بوده از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردارخواهند شد.

کلیه مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و… برابر با شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام فراجا صورت می پذیرد.

متقاضیان قبل از مراجعه حضوری و یا در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با شماره های امین ۳۶۱۸۵ – ۳۶۵۶۵-۳۶۰۸۵ یا خطوط شهری ۴۸۰۳۶۱۸۵-۰۲۱ و ۴۸۰۳۶۰۸۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/