وضعیت موسوی، کروبی و دغدغه ی خاتمی

در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هرچه صحبت بکنیم کار بد‌تر می‌شود تلاش واقعا صورت گرفته، نمی‌دانیم چطور شد که تحقق پیدا نکرد!

سیدمحمد خاتمی که در هفته های اخیر نگران وضعیت موسوی و کروبی بوده و حتی آن را به زبان نیز آورده است، هفته ی گذشته به خاطر استرس و فشار عصبی دچار فشار قلبی و راهی بیمارستان شد.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از سلام نو، یک فرد مطلع که روز چهارشنبه با آقای خاتمی ملاقات کرده، در این باره می گوید: «دوشنبه ی هفته قبل آقای خاتمی دچار یک فشار قلبی شدید شد و با مراجعه به بیمارستان و طی معاینات و آزمایشات انجام شده، استرس و فشارهای عصبی را عامل این حادثه اعلام می کنند … امروز در ملاقاتم خسته بودند».

سیدمحمد خاتمی، در هفته ی جاری در یکی از آخرین ملاقات های عمومی که رسانه ای شد، گفته بود: در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هرچه صحبت بکنیم کار بد‌تر می‌شود تلاش واقعا صورت گرفته، نمی‌دانیم چطور شد که تحقق پیدا نکرد!

حالا که لااقل رفع حصر صورت نگرفته لااقل به فکر زندگی‌شان باشیم و بگذاریم معالجه‌شان صورت بگیرد. امیدواریم هر چه زود‌تر این مساله تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/