جشنواره ورزش محلات در دستور کار کمیسیون ورزشی شورا؛

مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر: طراحی بوستان های سطح شهر با پیوست های ورزشی و فرهنگی اجرایی گردد

اولین جلسه کمیسیون ورزشی شورای شهر در سال ۱۴۰۲ با حضور ریاست شورا، اعضا و معاون عمرانی شهرداری به همراه جانشین خدمات شهری پیرامون زیرساخت های ورزشی شهرداری در حوزه ورزش برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، در این جلسه ابتدا سردار ایرانمنش ضمن تشکر از برنامه های ورزشی شهرداری در سال گذشته خواستار توجه بیشتر شهرداری به اجرای برنامه های ورزشی در محلات شهر به ویژه محلات کمتر توسعه یافته شهری شد.

در ادامه مهندس حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورا ضمن تشریح برنامه‌های کمیسیون در سال جدید از معاونت عمرانی شهرداری خواست تا در پروژه‌های عمرانی مربوط به ساخت و ساز بوستان های شهر و مسیر های سلامت متناسب با موقعیت های جغرافیایی، مدیریت ترافیک، امنیت سلامت شهروندان احداث مجموعه های ورزشی مناسب را در دستور کار طراحی بوستان‌ها قرار دهند.

در ادامه جلسه پس از بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات حاضرین در جلسه؛ مقرر گردید سازوکار مطالعاتی و اجرایی جشنواره ورزشی محلات متناسب با هر محله در دستور کار کمیسیون ورزشی شورا قرار گیرد همچنین رشته‌های ورزشی متناسب با بوستان ها و فضاهای سبز شهری از طریق کمیسیون ورزشی به کمیسیون معماری و عمرانی شورای شهر ارجاع تا در دستور کار طراحی پروژه های عمرانی حال حاضر شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/