ضرورت استفاده روحانیون از فناوری اطلاعات در تبلیغ و جذب حداکثری

رئیس دادگستری زرند بر ضرورت استفاده بیشتر طلاب از ابزار های تسهیل کننده مانند رایانه، ارتباطات اینترنتی، فضای مجازی و سایبری تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام ابوالفضل فرحبخش در جمع طلایه داران تبلیغ شهرستان زرند گفت: حوزه های علمیه و روحانیون باید خود را سربازان نظام بدانند، برای نظام کار کنند، برای نظام دل بسوزاند و در خدمت تقویت نظام حرکت کنند.

او خطاب به طلاب افزود: طلبه باید دستش از کتاب رها نشود؛ کتاب بخواند، این حافظه را که دارای ظرفیت بی نهایت است، هرچه می توانید، در دوره ی جوانی پر کنید.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند بیان کرد: طلاب و روحانیون باید در منبر ها علاوه بر بیان مسائل دینی به مسائل و آسیب های اجتماعی هم اشاره کنند تا شاید بتوان قدمی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی برداشت.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تاکید کرد: با توجه به جایگاه و نقش موثر روحانیت در بین افراد جامعه، مسئولیت این قشر در خصوص وظیفه شناسی نسبت به این جایگاه اهمیت بیشتری پیدا می کند که بایستی قدر این جایگاه را بدانند و تلاش بیشتری داشته باشند تا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جذب حداکثری را داشته باشیم.

او با اشاره به ضرورت استفاده روحانیون از فناوری اطلاعات در تبلیغ و جذب حداکثری افزود: روحانیون می توانند با بهره گیری از تکنولوژی فناوری اطلاعات مطالب خود را به هزاران مستمع و مخاطبی که آن ها را نمی شناسند، برسانند.

انتهای پیام/