مدیر جهاد کشاورزی زرند:

سالانه ۱۱ میلیون شاخه گل در زرند تولید می‌شود / بهره‌برداری از یازدهمین گلخانه هیدروپونیک گل رز در زرند

یازدهمین گلخانه هیدروپونیک گل رز با ظرفیت تولید یک‌میلیون شاخه گل رز در سال به بهره‌برداری رسید که حال حاضر از ۱۱ واحد گلخانه‌ هیدروپونیک در زرند، سالانه ۱۱ میلیون شاخه گل به بازارهای داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

به گزارش صدای زرند، امروز طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان یک واحد گلخانه هیدروپونیک گل رز در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

“سید رضا حسینی‌نژاد” فرماندار زرند گفت: این پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

فرماندار زرند ظرفیت تولید این گلخانه را سالانه یک‌میلیون شاخه گل رز اعلام کرد و افزود: ۷۰ درصد تولید این واحد گلخانه‌ای به بازارهای داخلی و ۳۰ درصد به خارج از کشور صادر می‌شود.

“رضا محمدی” مدیر جهاد کشاورزی زرند هم گفت: در حال حاضر ۴۲ واحد گلخانه‌ای در شهرستان زرند وجود دارد که از این تعداد ۱۱ واحد را گلخانه‌های هیدروپونیک تشکیل می‌دهند که از آنها سالانه ۱۱ میلیون شاخه گل به بازارهای داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

انتهای پیام/