تجلیل از شهردار زرند در مشهد؛

علی‌ضیاءالدینی به عنوان مدیر نمونه واحد کشتارگاهی معرفی شد

اولین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه 5 کشور در مشهد با حضور مدیران سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی و نیز مدیران کشتارگاه های دام و طیور این استان ها برگزار شداز مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند تجلیل شد.

به گزارش صدای زرند، “علی ضیاءالدینی” شهردار زرند که بهمراه حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر در این نشست حضور داشتند به ارائه گزارشات و فعالیتهای انجام شده شهرداری در بحث کشتارگاه دام پرداختند.

شهردار زرند با اعلام اینکه اقداماتی طی یکسال گذشته شامل بهسازی کف، بدنه، سقف، محوطه، نصب تاسیسات وتجهیزات،کوره لاشه سوز، اتاق استراحت، ساماندهی روشنایی ،تعویض دربها، نصب دوربین ها،جداسازی فضای داخلی و خارجی کشتارگاه و…از جمله اقدامات شهرداری می باشد گفت: خوشبختانه کشتارگاه دام شهرداری زرند با اقدامات انجام شده در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

در این نشست آیت الله ربانی؛ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و دکتر آقا میری؛ رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز حضور داشتند.

یادآور می شود در این نشست، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی استان های منطقه ۵ و مدیران کشتارگاه های دام و طیور استان های این منطقه شامل؛ خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد حضور داشتند.

photo 2023 02 16 13 30 17 photo 2023 02 16 13 30 13

انتهای پیام/