شهردار شهرستان زرند:

۶ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری زرند افتتاح می شود

شهردار زرند گفت: در دهه فجر امسال با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال، ۶ طرح مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری افتتاح می شود.

به گزارش صدای زرند، “علی ضیالدینی” گفت: این طرح ها در قالب آغاز عملیات اجرایی ۶۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری، افتتاح پارک های قرنی و زیتون جمعاً به مساحت بالغ بر ۳ هزار ۴۴۶ متر مربع، رونمایی از اِلمان میدان نماز و همچنین آغاز عملیات اجرایی کارخانه آسفالت با ظرفیت ۱۲۰ تنی و سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی، آغاز عملیات اجرایی پارک اندیشه از طرح های دهه مبارک فجر شهرداری زرند عنوان کرد.

شهردار زرند گفت: برای افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی این طرح ها افزون بر ۶۰۳ میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شهرداری هزینه شده است.

ضیاالدینی خاطرنشان کرد: به میمنت این ایام خجسته ۸ دستگاه خودرو به ارزش ۳۵ میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل شهرداری افزوده می شود.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: با افتتاح این پروژه ها، زمینه برای ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان فهیم زرندی از خدمات بی منت شهرداری فراهم می شود.

علی ضیاالدینی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری و مشارکت در آیین های مختلف فرهنگی و هنری و آذین بندی، زیباسازی و فضاسازی معابر شهری از دیگر برنامه های مهم شهرداری زرند است که همزمان با ایام دهه مبارکه فجر اجرا می شود.

انتهای پیام/