رئیس سازمان آتش نشانی زرند:

شهروندان آموزش های ایمنی و اطفاء حریق را فرا بگیرند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از برگزاری کلاس های امداد ونجات و اطفاء حریق برای شهروندان و دانش آموزان خبر داد و گفت:یکی از اهداف سازمان سازمان آتش نشانی شهرداری پیشگیری از حوادث وآموزش اطفا حریق است.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه این سازمان برنامه های آموزشی خوبی را برای شهروندان و دانش آموزان فراهم کرده است گفت:آموزش های برنامه ریزی شده برای شهروندان از مهدکودک ها تا دوران دانشگاه می باشد .

وی از حضور کارشناسان این سازمان در مدارس و آموزشگاههای سطح شهر گفت افزود: چندین سال است این سازمان اقدام به آموزش کودکان و دانش آموزان در مدارس سطح شهر می نماید که این امر تاثیر خوبی در جلوگیری از بروز حوادث و بالارفتن سطح ایمنی خانواده ها داشته است .

مرتضی بخشی به بحث آتش نشان افتخاری و داوطلب در سطح شهر زرند اشاره و تصریح کرد:در این دوره ها افراد علاقمند می توانند با حضور در ساختمان شماره یک این سازمان واقع در بلوار ۸ شهرویور اقدام به ثبت نام و گذارندن دوره های آموزشی نمایند .

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی افزود:شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با اطفای حریق ، اصول پیشگیری از حریق و حوادث، مهارتهای ایمنی در اطفای حریق، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و… آشنا می شوند.

photo 2023 01 23 15 25 41

انتهای پیام/