پلیس هشدار داد؛

مه گرفتگی جاده های کرمان طی امروز و فردا

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در استان، گفت: امروز و فردا (21 و 22 دی ماه) پدیدۀ مه گرفتگی را در جاده های شمال استان کرمان داریم و احتمال لغزندگی در گردنه ها دور از انتظار نیست.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ علی رضایی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی، رانندگی سخت است، افزود: توصیه می شود در چنین ایامی رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ۲۱ دی ماه با اشاره به آخرین وضعیت راه های شمال استان، اظهار کرد: براساس اعلام همکاران ما در محورهای برون شهری صبح امروز در اکثر جاده های شمال استان کرمان شاهد پدیدۀ مه غلیظ بودیم.

رضایی ادامه داد: در گردنۀ خانه کوه در محور کرمان به سمت بردسیر، گردنۀ خانه سرخ، در محور بردسیر به سمت سیرجان، گردنۀ کفنوئیه در محور کرمان به سمت بافت، محدودۀ شهرک مس سرچشمه تا کارخانه، گردنۀ ده علیرضا در محور کوهبنان، محور بم و تونل سیرچ مه گرفتگی شدید وجود داشته و در این مناطق دید افقی بسیار کم است.

وی با بیان اینکه توصیه می شود کسانی که در حال حاضر در حال تردد در این محورها هستند تا زمان رفع مه گرفتگی از تردد خودداری کرده و در اولین پارکینگ امن توقف کنند، افزود: استفاده از چراغ مه شکن و رعایت فاصلۀ طولی و توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی باید حتماً مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/