پلیس راه استان در پی فعالیت سامانۀ بارشی اعلام کرد؛

کرمانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان و لغزنده بودن جاده ها، گفت: از هم استانی های عزیز درخواست داریم با توجه به این که در این شرایط جوی، به دلیل کاهش اصطکاک بین لاستیک و سطح جاده، خطر واژگونی افزایش پیدا می کند، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ علی رضایی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در زمان رانندگی، افزود: هم استانی ها به این نکته توجه داشته باشند که سرعت مطمئنه کمتر از سرعت مجاز است.

به گفتۀ وی، در حال حاضر بارش برف در گردنۀ جور در محور شهربابک – انار، گردنۀ دشتخاک و ده علیرضا در محور زرند به راور و گردنۀ اسکر در محدودۀ بین شهرستان رابر و بافت، گزارش شده است.

وی ۲۰ دی ماه با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان کرمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه از اوایل وقت امروز سامانۀ بارشی جدیدی وارد استان شده است، در حال حاضر در محور سرچشمه به سمت رفسنجان و سرچشمه به سمت شهربابک شاهد بارش باران هستیم.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به این که بارش ها در محدودۀ کارخانه تا شهرک مس سرچشمه به صورت برف گزارش شده است، افزود: در محور شهربابک به سمت انار در گردنۀ جور بارش برف را داریم.

وی با بیان اینکه در محدودۀ راه های شهرستان سیرجان، در محور کرمان به سمت سیرجان، بارش باران گزارش شده است، ادامه داد: در محدودۀ گردنۀ دشتخاک و ده علیرضا در محور زرند به راور نیز بارش خفیف برف را داریم.

رضایی با اشاره به بارش خفیف برف در گردنۀ اسکر در محدودۀ بین شهرستان رابر و بافت، گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده فعالیت این سامانه در استان بیشتر خواهد شد..

انتهای پیام/