نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۲ آبان ۱۴۰۱

دلار پنجشنبه ۱۲ آبان در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۴۵ تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی در نیمه نخست معاملات امروز ۱۶ میلیون و دو هزار تومان به ثبت رسید.

به گزارش صدای زرند، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۲ آبان در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به چهارشنبه ۲۹ هزار و ۴۵ تومان اعلام شد. هر یورو با نرخ دلار عرضه شد و در بازار طلا و هزمان با ثبت نخستین معاملات، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با عقب نشینی چهار هزار تومانی نسبت به عصر دیروز، یک میلیون و ۳۹۲ هزار تومان تثبیت شد. با این وجود شاهد کانال نوردی سکه های طرح جدید و قدیم بودیم. طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یا همان امامی با رشد ۵۳ هزار تومانی نسبت به معاملات چهارشنبه، به ۱۶ میلیون و دو هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز که تا ظهر امروز ۱۵ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروخته می شد، عصر دیروز ۱۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان ارزش داشت.

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۲ آبان در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۴۵ تومان است. صرافی ملی دیروز هم دلار را با همین نرخ عرضه می کرد. در آخرین روز هفته هر یورو معادل دلار فروخته می شود و این اسکناس هم بدون تغییر نسبت به معاملات روز چهارشنبه به متقاضیان فروخته می شود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان ۲۹ هزار و ۴۵ تومان ۲۹ هزار و ۴۵ تومان
یورو ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان ۲۹ هزار و ۴۵ تومان ۲۹ هزار و ۴۵ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۲ آبان در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۳۹۲ هزار تومان به ثبت رسید. این رقم افت چهار هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به خرید و فروش های عصر دیروز را نشان می دهد. با این حال در قیاس با روز سه شنبه شاهد رشد ۱۷ هزار تومانی قیمت طلا در هر گرم هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان یک میلیون و ۳۹۲ هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی به محدوده ۱۶ میلیون رسید. ظهر امروز پنجشنبه ۱۲ آبان هر قطعه سکه امامی درحالی ۱۶ میلیون و دو هزار تومان فروخته شد که عصر دیروز خرید آن ۱۵ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان تمام می شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز که ظهر امروز ۱۵ میلیون و ۴۵ هزار تومان فروخته می شد، در آخرین خرید و فروش های عصر چهارشنبه ۱۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان ارزش داشت. قیمت سکه گرمی، اما در نیمه نخست معاملات امروز تغییری نداشت و روی رقم سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان باقی ماند.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
امامی ۱۵ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان  ۱۵ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان  ۱۶ میلیون و دو هزار تومان 
طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۷۵۴ هزار  تومان ۱۴ میلیون و ۹۹۵ هزار  تومان ۱۵ میلیون و ۴۵ هزار  تومان
گرمی سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

انتهای پیام/