امام جمعه زرند

غدیر یک واقعه تاریخی نیست یک رویداد جهانی و بشری است یک فرهنگ است

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند ضمن اشاره به ولادت باسعادت امام هادی (ع) و روز چهارشنبه ولادت امام کاظم (ع) گفت: این اعیاد را خدمت حضرت ولیعصر (عج) تبریک عرض میکنیم و امیدواریم خداوند دلهای ما را به مملو از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت قرار دهد.

به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند گفت : آغاز هفته هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را در پیش داریم که نهادهای حمایتی که بعنوان بازوان توانمند حکومت اسلامی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه عدالت اجتماعی، برطرف کردن مشکلات اجتماعی و .. منشا خدمات و برکات فراوانی بودند.

وی اظهار داشت: ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان است که به فرمان امام خمینی (ره) نهاد نظارتی تاسیس شد و از جمله نهادهای تاثیر گذار در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام شجاعی به جایگاه مهم شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: جایگاه راهبردی در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام تا به امروز برعهده داشته و به همین علت همواره مورد هجمعه دشمن قرار گرفته است که از حفظ و صیانت و مراقبت از قوانین همواره نقش خودش را ایفا کرده است خصوصا در ایام انتخابات و صیانت از ارا مردم بزرگترین رسالتی است که بر عهده این نهاد نظارتی قرار داده شده و‌خدا را شاکر و سپاسگزاریم که این عزیزان به گونه ای عمل کردند که همواره اعتماد مردم نسبت به نظام حفظ شده است . و نشانه این اعتماد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می باشد .

خطیب جمعه زرند با اشاره به در پیش بود عید غدیر بیان کرد: روز دوشنبه مصادف با عید غدیر، که بزرگترین مناسبتی که ما در طول سال داریم عید غدیر است اشرف اعیاد اسلامی است که متاسفانه حتی در بین شیعیان جایگاه واقعی خودش را پیدا نکرده است.

وی افزود: اولین مبلغ عید غدیر پیامبر اکرم است ماهم باید در راه تبلیغ برای عید غدیر حداکثر تلاش مان را انجام بدیم تا پیام غدیر به گوش جهانیان برسد ‌.

امام جمعه زرند از اهمیت عید غدیر گفت و افزود: غدیر یک واقعه تاریخی نیست یک رویداد جهانی و بشری است یک فرهنگ است . که اگر بعد از رحلت پیامبر به انحراف کشیده نشده بود امروز ما بسیاری از مشکلات کنونی جوامع بشری را نداشتیم .

وی ضمن درخواست از مردم و مسئولان در برپایی باشکوه مراسمات عید غدیر افزود: ما در منطقه خودمان باید حداکثر تلاش مان را برای معرفی غدیر انجام دهیم در هرصورت که میتوانیم حتی از ادارات درخواست داریم نسبت به غدیر حساس باشیم و فعالیت داشته باشیم.

حجت الاسلام شجاعی در پایان ضمن اهمیت اطعام در عید غدیر گفت: اطعام مومنین در روز عید غدیر برکات فراوانی دارد و سفارش شده است. و جشن عید غدیر را مردمی برگزار کنیم.

انتهای پیام/