مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند

ایجاد ۲۸ پایگاه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان در زرند

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت:در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و به منظور جلوگیری از افت ناشی از دوران کرونا در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم(نظري،فني و حرفه ای،كاردانش) ۲۸ مدرسه تابستانی رایگان برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان زرندی دایر شده است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش زرند،عبدالوحید جعفری افزود : در تابستان فرصتی فراهم شده تا دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر و یا عملکرد قابل قبول دارند در دوره‌های جبران و تثبیت یادگیری شرکت کنند.

جعفری به نحوه ثبت نام دانش آموزان در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: دانش آموزان ابتدایی از ۱۵ تیر ماه ، متوسطه اول و دوم از۲۰تیرماه به مدرسه محل تحصیل خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه تمامی کلاس‌های درس مدرسه تابستانی به صورت حضوری و رایگان برپا خواهد شد، افزود: طرح مدرسه تابستانی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی شامل دروس فارسی، ریاضی وعلوم دانش‌آموزان دوره متوسطه اول دروس ریاضی ، علوم تجربی ، ادبیات و زبان انگلیسی و برای دانش آموزان متوسطه دوم دروس هدف رشته تجربی(زیست،ریاضی،شیمی،فیزیک) دروس هدف رشته یاضی:(فیزیک،ریاضی،شیمی،هندسه) دروس هدف رشته ادبیات:(عربی،علوم و فنون،ریاضی،زبان) و هنرجویان رشته های فنی و کاردانش دروس دانش فنی پایه،دانش فنی تخصصی،ریاضی،فیزیک،شیمی،زیست بوده است.

عبدالوحید جعفری تصریح کرد : طرح رایگان مدرسه تابستانی در دوره ابتدایی از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریور، دوره متوسطه اول از اول مرداد ماه تا ۳ شهریور و دوره متوسطه دوم از ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مدارس شهرستان زرند ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/