مسیر زرند – راور زیر ذره بین دادستان زرند

محور زرند-راور از جمله مسیرهای ترانزیتی و یکی از شاهراههای ارتباطی بین استان‌های کرمان و خراسان محسوب می شود.

محور زرند-راور از جمله مسیرهای ترانزیتی و یکی از شاهراههای ارتباطی بین استان‌های کرمان و خراسان محسوب می شود.

به گزارش صدای زرند، طول این مسیر قریب ۷۰ کیلومتر است و دارای نقاط حادثه خیز متعددی که هر ازگاهی باعث بروز سوانح تلخ می شود که در بسیاری از این سوانح به مرگ و میر یا معلولیت و خسارت‌های زیاد جانی و مالی منجر می شود.

اوایل سال جدید به فاصله زمانی تقریبا ۱۰ روز دو حادثه در این محور در حوالی دو راهی های( زرند-گیسک )و (زرند-بابتنگل) دو نفر کشته شدند.

ظهر امروز هم یک دستگاه تریلی در گردنه عیسی آباد از مسیر منحرف و پس از سقوط به دره ، دو کشته ی دیگر را به این آمار افزود . شاید تعبیر جاده ی “مرگ و وحشت “دیگر برای چنین محوری تعبیر نابجایی نباشد.

دکتر بلوچ زاده بعنوان دادستان شهرستان زرند بصورت ویژه به این موضوع ورود کرده و دستور تشکیل هیئتی ویژه و اخذ نظرات کارشناسی را صادر کرد.

رئیس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با تصریح بر پیگیری قاطع این موضوع گفت: چنانچه در این رابطه ، سهل انگاری ، بی تفاوتی یا هر نوع ترک فعلی محرز شود ضمن معرفی ادارات نهادها و مسئولان به مردم ، با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

مدعی العموم زرند با هشدار شدید به مسئولان گفت: دیگر بهانه ای برای دست روی دست گذاشتن نیست و باید اعتبار مربوط به رفع مشکل این مسیر خطرناک به هر طریق ممکن تامین شود و بیش از این نباید شاهد این حوادث تلخ در این مسیر و نیز مسیرهای پرتردد دیگر شهرستان باشیم.

دادستان زرند از محورهای (زرند رفسنجان)- (زرند سیریز و بافق) نیز بعنوان دو جاده ی مهم و پرتردد که نیز بدلیل دو طرفه بودن جاده و عرض کم و نامناسب و برخی مشکلات دیگر هر لحظه امکان حادثه دارد از مسئولان خواست با تمام قدرت و قوت برای این مشکلات مهم چاره اندیشی و اقدام نمایند.

دکتر بلوچ زاده با ابراز همدردی با خانواده ی مصیبت زدگان مسیر زرند راور گفت: اگر چه پیگیری برای رفع نقاط حادثه خیز بر عهده ی مسئولان است اما به هر حال شهروندان نیز باید در این مسیر بیشتر دقت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از این حوادثی که باعث لطمات بعضا جبران ناپذیری بر خانواده و حتی جامعه می گذارد پیشگیری کنند .

انتهای پیام/